In your arms

Igår var det en super trevlig dag! :) Tanken var att jag skulle passa lillebror heeela dagen, till 16-tiden ungefär men i sista minuten fick mamma ett samtal och mötet hon skulle gå på blev avbokat och eftersom att jag behövde åka in till birsta och fixa lite ärenden, handla en present till älsklingen min, for vi dit tillsammans :). Hampus var ur snäll och lyssnade hela tiden på oss :) Dessutom var det så vackert väder ute igår så vi passade även att gå ut en sväng ut i solen medan mamma var inne i en affär, eftersom Hampus ville verkligen ut och få lite frisk luft. Han skuttade och skojade ute vid bänkarna och hade roligt en stund innan vi gick in igen :) Jag fick hem två presenter till honom som jag strax tänkte ta och slå in i presentpapper :) Så köpte jag även två riktigt fina underlag som vi ska ha i vårt nya hus sedan, jätte kul att hjärtat också tyckte om dem jätte mycket! :D Sedan så har jag endast köpt lite gotta och sådär hem till oss :) Efter en trevlig tur på birsta åkte jag vidare hem till mamma, där vi fikade..drack iskaffé, åt goda bakelser och lekte en massa med lillebror (racade med varandra) och låtsades att han var Francesco och jag Blixten Mcqueen haha :). ''

SyskonKÄRLEK :) <3.



På kvällen då jag precis var påväg till bussen för att åka hemåt, ringde hjärtat mitt och sa att jag inte skulle ta bussen, eftersom han skulle hämta mig :D Så jag slapp den långa och dryga buss resan :) (Y). När vi kom hem gick vi in och åt lite, blev proppmätt! o.0 HAHA men efter en stund orkade min mage att tjocka i mig mer gotta och såg på film, så vi hade en fet torsdag :P haha men kändes faktiskt som en fredag :p


Imorse var det tänkt att jag egentligen skulle ta och sova ut rijält eftersom jag har varit så förbaskat trött hela tiden och känts som jag knappt fått i mig någon sömn alls så, MEEEN självklart kunde jag inte sova längre än till 9 tiden eftersom det blåser och dundrar så fruktansvärt mycket :( Låg och drog mig till 10-tiden men tillslut kände jag att om jag ändå inte kan somna, kanske man ska ta och kliva upp..

Nu tänkte jag faktiskt ta och städa här hemma och göra det lite mysigt, hoppa in i duschen och sedan plugga till körkortet :)



PussLOVE .. XOXO <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0