Belive in yourself!

 
Dra åt helvete vad jag är DÅLIG!! ..Så förbaskat världelös!!
Glömde pengarjävlarna till körskolan, bra jobbar Dzesii, så jäkla BRAA...!! :( Blir inge jäkla övningskörande här inte :( Vill fasen kunna övningsköra på fritiden ngn gååång så man blir duktig och ngn vacker dag kan ta körkortet så man får större möjlighet till jobb och delvis att även kunna ta sig någon vart, nu när det är en fucking mil till bussen :o Så fruktansvärt drygt att behöva åka sådär 6 på morgonen endast för att ta sig någon vart då man faktiskt inte har tid någon stans /skola osv.. vid 12-14 tiden :o Börjar bli SÅÅ DRYGT NU!! =/ Menmen.. endast att bita ihop så länge och vara glad att man åtminstone tar sig någon vart på något vis :p
 

Anyway, sitter nu som sagt på skolan och väntar återigen på lektionen..
 
Vad sker sedan då må tro?
- Absolut ingen aning alls ännu, tänkte ju dra till körskolan som sagt men blev ju inget utav det.. Blir vel att försöka ta sig hem efter lektionen så kanske jag kan måla sista lagret på kaninishuset - om det nu inte regnar.. annars måste jag ta och stor städa hemma och tvätta osv sedan plugga tänkte jag! Ingen värst höjdar dag direkt men sådant som helt enkelt också måste göras! =)
 
 
 
Igårkväll for jag och älskling på middag hos hans mormor, skulle även dra på bio men blev inget utav detta så vi fikade lite och ägnade mestadels utav kvällen åt att föra över massa bilder från hennes telefon till datorn osv..
 
När vi äntligen kom hem (var jätte trevligt men skriver äntligen pga äckel tandvärken..), blev det raka vägen till att slänga mig ned i soffan med tanke på hur jäkla ont i huvudet jag har heeela tiden pga tandvärken :'( och hela käken värker och är svullen, kan seriöst knappt gapa :o as svårt och jobbigt och OOONT (måste ringa tandläkaren idag och be om någon akuttid!), då jag ska försöka äta, får typ mer eller mindre trycka in maten i munnen xD As fult haha! ;p
 
Så innan vi somnade, såg vi på Pirets - filmerna, oh guuudaness så läcker Jack Sparrow är!! Han passar verkligen i denna karraktär, så mycket bättre även än jämförelse till hur han ser ut in real world.. knas! xD
 
 
Jag har nu även passat på att skriva ut lite papper till lite ärenden som även måste göras, väldigt viktigt faktiskt! Så nu är det i princip gjort iallafall, måste endast fixa en grej till och sedan postas - antagligen redan imorgon så det blir avklarat! =)
 
 
PussLOVE.. XOXO<3
..Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0