Come home to me

 
Denna kväll kunde inte blivit mycket sämre!! :'(

Kaninen försvann under dagen, antingen har någon snorunge här i byn öppnat luckan från kaninburen att min lilla bunnie, Pancakes har rymt eller att han på något vis lyckats fått upp den själv vilket jag inte alls kan förstå hur med tanke på att den sitter riktigt hårt, jag får fasen ibland trycka as hårt om jag ska ha upp den :o :'( Har letat efter honom runt hela byn bra jäkla länge med tårarna rinnandes :'( Hoppas verkligen han mår bra och att han kommer tillbaka!! <3
 
Vågar ärligt talat inte leta mer, för det första är det redan kolsvart ute och jag är mörkrädd (Y):( För det andra, så inte nog med att han försvann, så var det ett gäng äckliga gubbar i en grön minivaan som förföljde mig och öppnade ena skjutdörren (Trodde på riktigt att jag skulle bli kidnappad /våldtagen.. You name it! Alla dessa hemska tankar flög omedelbart i mina tankar!!) Så jag fick springa in i skogen och gömma mig bakom ett gäng träd, när jag kikade försiktigt efter bilen såg jag att dem stod där och väntade på mig bra jäkla länge innan dem tillslut for. Ni kan ju gissa vad jag gjorde? jo, självklart så livrädd som jag var så SPRANG JAG RAKA VÄGEN HEM!
 
Gissa vad jag märkte då?? Jo att någon jävla katt hade pissat på mitt täcke i sängen?!?!! Var ju för fasen flera månader sedan sist?!! och som krydda på det hela har jag världens migrän.. sååå roligt!! 
 
 
Är så otroligt orolig över lilla Pancakes, hoppas verkligen att han klarar sig bra ute i friheten och att han snart kommer hem igen!! <3<3 :'(
 
 
(Här kommer lite bilder på min älskade bunnie, Pancakes som är spårlöst försvunnen!) :'(<3
 
<-- Pancakes & Texas -->
 
Pancakes på hans 1-års firande! <3

Tröttis Pancakes sover gott =)<3
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
..Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0