Everything to loose!

Hej allesammans!

Idag tänkte jag endast prata om att jag är så jäkla less på falska människor som ska ljuga för andra som inte alls förtjänar det och har inte gjort annat än att vara en äkta trogen vän som ställt upp i alla lägen man kunnat. 
 
Då lyder frågan:
Vad får man ut genom att ljuga??
 
- Absolut ingenting! Man snarare förlorar på det! Om jag får säga mitt.
Är det verkligen då värd att svika en på sådant vis?
En som man dessutom varit glad över att få dela en del utav sitt liv med..
NO FREAKING WAY!!
 

Finner ärligt talat inga ord på hur jäkla less och besviken jag är på detta beteende som man faktiskt inte alls gjort något för att förtjäna detta och man känner sig så oerhört korkad att man inte sett det hela tidigare!
 
Hoppas ni tycker det är värd det! Att bete sig på detta viset, så jäkla fittig stil!
 
Är man så jäkla rädd att mista de få renhjärtade människor man har kring sig, varför i helvete ska man då gå runt och ljuga gång efter gång.. Tillslut kommer ingen kunna lita på en, oavsett om den talar sanning eller ej, tillslut kommer den människan stå där ensam kvar. Att säga att den inte fattar varför ingen vill vara med en osv är idiotiskt när den gott och väl borde vara medveten om att den själv har ställt till med det hela och sabbat allt det goda som erbjöds här i livet.
 
 
Jag tycker faktiskt synd om er allesammans som går runt och ljuger för era nära och kära, hugger dem i ryggen.. Att ni inte kan låta bli när ni ändå vet att det är fel! Jag antar att ni själv inte hade velat blivit behandlad på så vis, så varför fortsätta med detta?? Varför inte behandla andra lika som ni vill bli behandlade??!

Det blir tusen gånger lättare att tycka om personer som faktiskt är hundra prosent ärlig, som endast är sig själv och inte försöker vara någon annan patetisk person!
 
 
 
XOXO..LOVE<3.
..Until next time!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0