Feel me the way I feel you

 
Hej mina kära läsare! :'D

Har nyligen kommit hem efter att ha handlat hem lite gotta, kattmat och halsband till kissarna, tillsammans med älsklingen :)<3. Bubblan fick dock inget halsband eftersom hon ska få ett eget ifrån hennes nya ägare som ska hämta henne inom snar tid? :) 
 
Älskar bilden! Ser exakt ut som våran lilla Buttra <3 som sedan ska bli Christers =)
 
 
 
Blev ingen tatuering idag eftersom tatuerarn fick förhinder så ska bli imorgon ist, om det nu blir av.. får se hur det blir. Min älskling har ju som sagt en poäng med att jag borde vänta tills jag har körkort och bättre ekonomi men vill så himla gärna, väntat på denna sååååå länge nu och ska endast gå på 500kr ju.. :( Men de klart, körkortet behövs verkligen, speciellt när vi bor ute i skogen och jag kan ha det riktigt drygt att ta mig ngn vart vissa gånger =/ Är ju även ett stort plus inom jobb att ha körkort.. Så jag får sova på saken och se hur det blir, blir det inget imorgon så känns det just nu som det aldrig kmr bli av =/ Vilken SUGER!
 
 
Anyways så har jag målat naglarna idag - blev fransk manikyr, var ju som sagt bra tag sedan senast nu..

Resultat:
 
Foto
 
Har även fixat lite med papper osv.. sedan endast mestadels slappat och nu väntar vi på att vår gode vän Rickard, även kallad för Rickardooo, utav oss xD =) ..Hoppas han kommer med min efterlängtade kycklingsallad!! haha =). Yes, annars blir min mage ledsen i ögat? ;p Annars så ser det ut att det blir en spelkväll här hemma =)
 
Photo: Girl on fire!
 
PussLOVE..XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0