I won't fall

 
Wazaaah everyone! :'D
 
Sitter nu återigen på skolan och endast väntar ..på bättre tider? ;p
Jag bara älskar att vakna 5.30 för att ta mig någonvart för att sedan sitta och vänta typ sådär 100 timmar på en enda lektion för att sedan få åka hem igen xD ..nä inte precis ;p Men antar att det inte blir allt för många ggr mer. =) Väntar även på att min tröttis Sara <3 ska duscha klart och komma hit =).
 
 
Ïgår följde Sara med mig till tatuerarn efter lektionen, blev en gadd på armen trots allt, med bra pris =).
Där texten lyder: " I will never give up " - i skrivstilstext, blev asa bra - super nöjd! =D And guess what, tog typ endast en jäkla halv timma??!! och med kanon resultat :o Love it! Válde texten pga den betyder väldigt mycket för mig efter mitt förflutna, fått som sagt kämpa massor med att ta mig hit var jag står idag och idag känner jag mig starkare än någonsin =). Men det är även mycket tackvare min älskade pojkvän och hans familj, dels även vänner men faktiskt mest min nya familjd =)<3.
 
När jag kom hem tänkte jag sova en timma och sedan städa, var så jädrans trött efter endast 4 timmars sömn - såg ut som en zombie, så jäkla HOT asså! :'D haha. Yes, men så blev det minsann inte.. fick först inte sova för katterna och sedan när dem väl somna, kunde inte jag somna xD Så städade undan lite granna (dock sket ja i att tvätta, orkade verkligen inte springa fram och tillbaks), så det får bli idag istållet när jag kommer hem.
 
Anyway, sedan på kvällen pratade jag lite med svärmor om lite grejer och hjälpte även till lite med akvariumet =). Sedan kom älsklingen hem och vi slocknade båda ganska direkt.
 
 
Dagens outfit:
Slitna jeans från Rut, blommigt linne ifrån Gina,
vanligt vitt linne under och på det en stor bekväm rosa /bege kofta ifrån Cubus =)
 
 
PussLOVE..XOXO<3.
..Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0