If you never try, you will never know

 
Hejsan alla små kära nissar! :'D
 
Nu har vintertiden börjat kommit, årets första snö-SLASK har kommit and IT SUCKS, So NOT Cool!´Jag som inte ens har någon vinterjacka :( Dåligt drygt or what! Så idag är det en sådan dag då ALLA på facebook kommer skriva om att det snöar.. ojojoj! haha x')
 
 
Anyway, sitter jag nu på skolan och har precis pratat med min föredetta lärare: Janne, han är så himla go! Saknar honom faktiskt massor´, men tur det iallafall att han jobbar kvar så man kan få träffa och prata med honom ändå och få hans gulliga styrkekramar haha =) Bättre lärare finns nog inte! Han har funnits för mig i alla tider, när jag haft det bra jäkla jobbigt att jag knappt kunde fokusera på skolan.. han var nog den enda läraren som verkligen förstod mig till 1000 och fanns där för mig! Det är sådanna lärare det borde finnas mer utav!! Har många gånger sett honom som en liten extra pappa som jag aldrig haft.. =).
 
 
Annars idag blir det för min del att dra på lektion vid 11-tiden ungefär sedan vet jag inte riktigt ska kanske träffa Plättan en stund men det får vi se hur det blir då =). Annars tänkte ja kanske försöka ta mig hemåt på en gång efter lektionen :P och börja med sådan tråkgöra hemma - städa, tvätta och ha sig eftersom hann inte alls med något sådant igår när jag kom hem.
 
 
Igår efter lektionen for jag och mina pinglor, Sara och Cicci till Birsta där vi ägnade endast en liten stund innan Sara skulle dra vidare tillbaka till stan för att möta upp någon vän? =) Så jag och Cicci for ned på Dollar, där jag hittade en as billig och SNYGG Playboy väska ;D (klart som fan att det är fejk, men vadfan!) ME LOVE anyway! haha
 
Bild på väskan :'D<3 (även dagens utomhus outfit..) ;p
 
 
Hur som helst så kom Lito även dit efter en kort stund och naturligtvis hittade vi hans perfekta outfit!
hahaha så charmigt gulligt! Höll på att dö av skratt alltså! x') Har det alltid så himla skojsigt tillsammans med mina kära goda vänner!! I just love it! :'D
 
Lito i sin VRÅL-Söta outfit, passar suveränt inte sant då? x') haha!
 
 
 
Efter att vi lekt av oss på Dollar, skjutsade dem mig till tandläkarn så jag fick checka upp min tand /förbaskade tandvärk som varat nu dag in och dag ut sedan i fredags! och som krydda på det: feber på kvällen pga smärtan. ='( Hur som hellst så ska jag börja käka antibiotika så smärtan och svullnaden förhoppningsvis försvinner, gör det inte det så ska taden ryckas.. ajajaj!! Så hoppas tabletterna kommer verka!
 
Kunde dock inte köpa ut receptet på apoteket igår med tanke på att det blev för sent så dem lyckades stänga - fick som sagt en riktigt sen tid hos tandis! Så det får vel ta och bli idag istället!
 
 
Menmen nu ska jag kopiera lite papper tänkte jag och sedan dra ut i kylan och ta mig en rök.
Have a awesome day, guys! =)
 
 
Dagens outfit!
 
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
..Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0