Just because it burns doesn't mean you will die, you got to get up and try.

 
Hej alla kära läsare!

Gud så skönt det var att sova sådär 5 timmar extra imorse! Slapp kliva upp klockan 5 på morgonen imorse eftersom fick skjuts ned till bussen utav supersnälla Christer =).
 
Mötte min pingla Cicci på stan, handlade Risifrutti så jag kunde äta frukost för att kunna ta min pencilin mot tandvärken /svullnaden (får nämligen inte ta utan mat, då finns risken till att jag blir yr /svimmfärdig /typ hög.. och det vill jag INTE! Oh detta kommer bli rätt jobbigt att börja äta frukost tidigt då jag aldrig hinner äta hemma och har även svårt för att äta direkt efter jag vaknat! =/ Märkte iaf idag i eftermiddag att dessa tabletter börjar redan nu hjälpa så det känns riktigt GREAT må jag säga! Guess what jag kunde äta som en människa idag och verkligen öppna munnen näst in till helt!! :D (Y) 
 

Ja så på skolan hade vi ju engelsk-prov, that I didn't know about!!! :o Men det gick rätt bra ändå! Blev dock jäkligt irriterad ett tag då jag fick helt hjärnsläpp på saker jag verkligen kan sedan tidigare! Men what the hell sådant händer alla någon gång och läraren sa att det såg bra ut så huvudsaken att jag klarar det! Hon har ju även sett mina resultat ifrån när jag studerat under lektionerna, mina anteckningar och glosorna, som hon flertal gånger antydde att dem såg riktigt positivt ut! =)
 
 
Efter provet mötte jag Plättan (Jeanette) på stan, då vi sedan for ned på Birsta City och traskade runt lite =) Blev ett par stövlar dyrare, fick nämligen dem utav min kära vän, Plättan dårå som tack till att hon fick kissebebisen, Teddy som nu heter Neo =D Riktigt snygga stövlar! Träffade även på Ante.P, som man inte sett på år och dagar nu så pratade lite med honom med innan vi drog vidare.
 
 
Men nu kära ni, ska jag gå och dona lite här hemma, plugga lite osv. :P
 
 
PussLOVE.. XOXO<3
..Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0