Kunna vara stark och fri

 
Är vaken med tuppen, trött som en åsna och sittandes redan på skolan vid väntan på en lektion... bleeh! Idag är det en sådan morgon då jag verkligen önskar att jag kunnat legat hemma och sovit en ytterligare stund. Menmen man får inte allt som man vill här i världen inte sant? xD
 
Anyway. så väntar jag på mina pinglor, Cicci och Sara <3, efter lektionen vet jag inte riktigt hundra vad som sker men en stund senare ska jag fara in på Arbetsförmedlingen för att skriva på lite papper osv. Sådant som måste fixas!
 
Nä så idag är det ingen speciell rolig dag på det viset menmen det funkar vel det med ^^,
 
 
Nu är det iallafall så att jag nämligen fundera starkt på att dra ned på Ica för att handla någon frukost innan jag svälter ihjäl !!! o.0 Är otroligt hungrig må jag säga.. ;p
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
..Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0