Min lilla bebii kom hem!!<3

 
Klockan 6-imorse kom min lille Pancakes hem igen!! HAN KOM HEM!! :D<3

Lyckan som uppstod är helt obeskrivlig, vilken lättnad! Klumpen ifrån magen försvann, fick hem min lille bebis <3<3 Gud så lycklig jag är och gud så orolig jag varit!! Jag har inte gråtit så sjukt mycket på väldigt länge som jag gjort igår. :'(<3 Tackar Gud till att han kom hem och oskadd!! <3
 
Har sedan dess tillbringat hela dagen med massa mys tillsammans med honom, väldens underbaraste bunnie, min lilla duktiga Pancakes! Är så otroligt stolt över honom som hittade hem igen =)<3
 
 
You make me so happy ♥

Ett djur kan vara så mycket mer än endast ett djur!! ♥♥
Älskar min lilla bunnie, Pancakes utav hela mitt hjärta!! ♥:)
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
..Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0