Music on track!

 
Kom nu precis hem, tänkte alldeles strax göra en mask på ansiktet, har även gjort en skrubb så det blir fint och lent. Vad som sker ikväll är inte helt bestämt ännu men en sak är säker att något sent ikväll ska vi fara och hämta vår gode vän Rickardoo och hitta på något trevligt, spela lr något =).
 
Igår kom som sagt lilla Pancakes tillbaka efter en kväll /natt ute på äventyr i regnet, så efter att älskling kom hem från jobbet fixade han till den sista touchen på hans nya kaninhus :D Kunde inte ha blivit bättre!! Nu har han världens finaste och även största kaninhus hihi xD och jag vet att det heter kaninbur för kaniner men detta är mer som ett hus! :D Både jag och lilla Pancakes har sån himlans tur som har älsklinen som är så hendig, duktig och världens snällaste som byggde detta fina hus till bunnien. :D
 
Sedan när han hade flyttat in till sitt nya fina hem och blev ompysslad osv, for jag och älskling och åt innan vi for vidare på bio - där vi såg på filmen "Hamilton", riktigt bra film!! :D Riktigt toppen dag /kväll med bästa! :):)<3.
 
 
 
Men nu kliar mitt ansikte nå djävulskt efter att jag kliat mig i ansiktet efter att jag höllt i guldfiber lr vad de nu heter.. Inte trevligt, så nu tänkte jag tvätta ansiktet och pyssla om mig lite granna =).
 
 
- All i need to know is that you are in. Tonight is your lucky night, i know you want it!
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
..Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0