My kind of love

 
Igår for jag iallafall bra i onödan to the stupid school, visade sig att vi inte hade någon äckel lektion så jag hade kunnat sovit tre timmar till om jag velat istället för att kliva upp sådär 5 på morgonen!!! :o Dåligt less jag blev! Menmen köpte mig lite godis som jag kunde tröst äta på xD och gröna vindruvor <3. När jag kom hem grund-målade jag huset åt älskade Pancakes, trots min äckliga feber och tandvärk + mensverk :( SO NOT COOL! Så när jag väl blev klar somnade jag på soffan på dirren! Bra jäkla skönt ändå må jag säga! =)
 
 
Idag efter att jag vaknat gick jag och målade ännu en gång, endast en gång till som återstår som jag tänkte alldeles strax ta och göra faktiskt =) Annars idag har jag bara legat i älsklingens famn och myst medan han spelat på telefon och så har jag varit busig och målat hans tånaglar så dem blev fin hihi :'D<3
 

Om ungefär en timma ska Rickardooo komma till oss, så lutar det att grabbarna kommer försöka spela ut spelet dem nu spelat i sådär 2 helger nonstop xD =) Jag tänkte endast ta det lugnt och vila, se ngn film kanske, måla naglarna, läsa bok osv.. =) Skönt att endast ta det lugnt en helg då man varit sjuk och svårt att vila hemma och försöka bli frisk eftersom man har massor med annat viktigt som måste göras hela tiden..
 
 
Men nu tänkte jag gå ut och röka och kika ifall färgen har torkat så jag kan måla andra lagret på lilla Pancakes nya kaninishus =).Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans! :'D
 
(En bild på kaninhuset innan målningen)
Resultat kommer senare något framöver då den är helt klar och lilla Pancakes har flyttat in! =)<3.
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
..Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0