My senses

 
Tjabba lands Krabba! :'D
 
Sitter nu på skolan och inväntar lektionen samt som jag pratar med Plättan lite nu på FB, men vad sker efter den enda lektionen är frågan..? Får se om jag tar mig hem någorlunda strax efter eller inte, när jag kommer hem tänkte jag iaf ta och göra något efterlängtat - måla kaninnisburen /hus :'D iiih kommer bli så himlans fint!!! :D Massvis med tack till min kära älskling som ägnat massor med tid för att bygga den :D LOVE YOU darling! <3<3
 
Vad händer annars ikväll? ..är ju trots allt helg strax =')
- Jani.. får se vad kvällen har för trevligt att bjuda på men tror faktiskt att jag, tillsammans med älsklingen ska gå på bio med hans mormor =) Vilken film, har jag absolut ingen aning om ännu.
 
 
Dagens outfit:
Enkel och bekväm tröja ifrån H&M, Jeans-tights och en old school-bag =)
 
 
 
PussLOVE.. XOXO<3
..Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0