Talk that talk

 
Hej alla glada läsare! :'D
 

Sitter nu med ansiktsmasken på och lyssnar på musik, tänkte passa på att blogga lite =). Har nyligen duschat så nu tänkte jag fräscha ansiktet lite extra med ansiktsmasken som sitter i för nuvarande - ska dock tvätta bort den alldeles strax.
 
Annars idag har jag endast ägnat hela dagen lång till att plugga hårt! Stannade till där ett litet tag men efter en liten stunds funderande hur jag skulle påbörja rapporten så gott som möjligt, blev resultatet rätt bra tycker jag =). Får se vad läraren tycker om den bara.. Hoping for the best xD
 
Ja så har jag även för endast en stund sedan pratat med tatuerarn och BAAM GUESS WHAT?! Imorgon ska jag tatuera mig efter 16-tiden :o Helt oplanerat men nu får det bli av, annars blir det aldrig av känns det som och fick bra pris så JUST GO FOR IT and feel the pain! haha :'D Så imorgon efter att älskling jobbat, ska han följa med mig <3 Kommer bli spännande =)
 
Senare på kvällen lutar det att det blir spelhelg ännu igen, tillsammans med älsklingen och Rickardooo :'D Men det är trevligt! As kul att se på när dem spelar detta spel som älsklingen köpt i helgen haha xD =)
 

Men nu blir det film med älskling innan läggdags =)
 
 
PussLOVE..XOXO<3.
..Until next time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0