Tierd

 
Hej alla mina kära och trogna läsare! :'D
 
Sitter nu på äckelskolan och väntar tills klockan slår 10.00 då jag ska på en fucking lektion för att sedan få sluta ;P Känns lite smådrygt sådär då jag sovit 4 timmar inatt, tvungen att kliva upp kl 5.00 för att ta mig till bussen -.- Börjar bli bra drygt detta, måste faste ta körkort snart!!!
 
Så idag efter denna lektion, efter att jag visat lärarn vad jag går för ;P ..tänkte jag ta en tripp på stan kanske och sedan kika förbi körskolan? =) Innan det blir dags för mig att fara hemåt och städa lite så det blir fint och mysigt tills älskling kommer hem sent på kvällen =)
 
Dagens outfit:
 
 
 
Annars i helgen så har som sagt Rickard varit hos oss ända fram till igår kväll, dem har spelat en jädrans massor medan jag kikade runt på nätet, såg film, målade naglarna, kikade när dem spelade.. Men vi har även vart ned till huset där älskling varit otroligt snäll som byggde en ny bur åt kaninisen Pancakes, mitt lilla hjärta! <3. Blev riktigt bra! =D Men inte riktigt klart ännu. Har sådan tur som har en hendig älskling!! <3. Så åt vi på pizzan efteråt, grabbarna tog pizza och jag min älskade kycklingsallad :'D hihi LOVE IT!
 
Så igår har vi vart och handlat vitvaror till köket: Kyl/frys och en spis, hämtade även bokhyllor och ett litet datorbord hos hans mormor som vi fått, riktigt snällt! Så har vi även lämnat lilla gosiga-kissebebisen Teddy till Plättan =)<3 Saknade honom riktigt mycket imorse då han inte kom fram till mig imorse då jag vaknat, men det känns riktigt bra att veta att han är hos henne och Daniel, där kommer han få det riktigt bra! Hos plättan blir det tryggt för honom =) <3.
 
Sådär på kvällskvisten efter att vår kära vän Rickardoo for hem igår, hade jag och älsklingen ett litet filmmaraton xD Såg på 3 riktigt bra filmer faktiskt! =) "A thousend words", "Kvarteret skatan reser till Laholm" och "Ica Age 4", tre sköna filmer. =)
 
 
PussLOVE..XOXO<3.
..Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0