Totally Awesome

 
Hej alla kära läsare!
 
Imorse for jag till Arbetsförmedlingen på möte, ska dit återigen på måndag för att fylla på lite papper osv, ska då även till tandläkarn kl 15.00 så kommer tyvärr inte hinna med att dra förbi körskolan en sväng =/
 
Ja annars idag har jag inte gjort så speciellt mycket efter att jag kommit hem. Har tvättat /vikt tvätt.. ätit, målat naglarna och såg precis klart filmen "Street Dance 2" - som var riktigt bra!! Lätt värdig att se ifall du älskar dans! =)
 
 
Älskling kom även precis hem, men lika fort ska han fara åter igen. Han ska nämligen på Hockey tillsammans med jobbet och vara värdar? av vad jag har förstått, så hans chef ska ut på isen och få en t-skirt osv.. Så jag blir ensammen hemma en hel dag /kväll som vanligt nudå de senaste månaderna då älskling varit och jobbat hela dagarna /kvällarna.. Lite tråkigt måste jag få erkänna, vore kul att åtminstone ha en dag tillsammans med endast honom att tillbringa den med, känns som en evighet sedan senast nu menmen så kan det bli. Sådanna perioder kommer nog för alla någongång. Hade ju en jagå för ungefär ett år sedan då min underbara älskling aldrig fick se mig.
 
Så till er som känner igen er i detta, tänk på att sådant kan ske precis alla och lär även göra det någon gång! Men endast eftersom den ena knappt är hemma och ni i princip aldrig ser varandra, betyder inte att den person som är borta njuter utav det, det betyder inte att den älskar en mindre för det. Det oerhört många som klagar på att den aldrig är hemma, vet ej ifall den personen ännu håller en kärt osv.. SLUTA UPP MED DETTA!! Är kärleken stark, ska inte detta hindra ens känslor ;p Jag och min älskling är fullt medvetna om hur mycket vi älskar varandra, kommer alltid göra! Bara att acceptera situationen just nu som inte kommer vara för evigt och då kommer vi kunna mysa massor återigen! =) Så kom nu ihåg, ifall kärleken är stark, kommer inte den minskas! Dessutom kan det även vara nyttigt för förhållandet att vara ifrån varandra och kunna sakna varandra, då blir man även mer glad när man äntligen får träffa varandra och det uppskattas även mer! =)
 
 
Tillägnat till min älskade skatt:

- Seriously, without you by my side, I wouldn't survive! I wouldn't ever get that far in life!! ♥ ♥
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
..Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0