You are the reason why I smile

 
Hej alla glada och pigga! =)
 

Vaknade för en timma sedan, sjukt seg och trasig.. riktigt jäkla ont i käken pga en dum tand som bestämt sig för att växa!! :'( Hatar smärtan och inte nog med det vaknade jag med världens mensverk SO NOT COOL! :( Har så ont att jag inte ens har någon aptit för frukost, men hoppas på att jag kanske kan äta något om en liten stund? =) 

Anyways så är jag ledig idag, tänkte passa på att tvätta all tvätt idag, kanske baka något gott.. får se =) Mysa med min älskade bunnie, Pancakes <3, så tänkte jag faktiskt även läsa klart boken Harry Potter . de vises sten, som jag inte alls haft tid med den senaste tid =/. Sedan efter att älskling kommit hem från jobbet kanske vi kan åka ned till huset så jag kan måla kaninburen rosa som han byggt :D Så himla duktig och snälL! <3.
 
 
Igår hann jag inte blogga, orkade verkligen inte heller när jag kom hem så pass sent.. Så tänkte passa på berätta lite om gårdagen nu istället =).
 
Gårdagen började med att jag fick skjuts hela vägen ned till skolan igår utav svärmor, såå skönt! =) På lektionen lekte vi mestadels lekar xD ..men ja det var vel lite roligt så barnslig som man kan vara ;P Så gjorde jag även förra veckans glosor, jag missat och tyvärr glömt träna på men fick alla rätt ändå! Awesome ju!! :'D

Sara gjorde även ett litet mästerverk på min hand xD<3




Efter lektionen for jag och min kära vän Sara ned till stan en sväng, där jag köpte mig en asa skön tröja! Så jäkla bekväm, love it! Behövde verkligen tröjor, har endast massa sommarlinnen och koftor hemma, kan vara skönt med en tröja ibland nu när det är så kallt =).
 
Sedan for jag hem till min älskade hunny, Plättan där vi pratade lite och myste med lilla Teddy - som döpts om till Neo nu :D Blir så glad att se att han har det riktigt bra där hemma i hans nya hem =). Dock är han en fegis mot hans nya polare Giz, men det är inte så konstigt när kattjäveln ser ut som ett jäkla lejon??!!!! hahaha XD Så fin!! Men det är klart att det tar tid att vänja sig, det kommer =) Ingen blir ju BFF första dagen ;p.
 
Jag fick även en jätte fin present utav Plättan, en super gullig och varm vit mössa med en fluffig boll på änden :) LOVE IT! Sedan efter en stund bestämde vi oss för att fara ned på stan en stund - där jag även stötte på Renzo och supersöta Haylee :D Var riktigt kul att träffa dem :)
 
Jag och Plättan hittade även underkläder, trosa + bh för endast 50 kr!! :D Super pris ju och snygg var dem! (Y) Sedan drog vi äntligen för att äta, hade inte hunnit ätit något på hela dagen xD Så vi gick till Coffe House där jag beställde en supergod kycklingsallad med cosscoss och hon en baugette, där satt vi en stund och hade det mysigt och pratade massor med tjejsnack osv.. =) Träffade även hennes Sambo, Nemo på jobbet hans så vi pratade en stund med honom också en stund innan vi for hemåt igen =).
 
Dock for jag ned till huset med älskling och gav honom sällskap och hjälpte till med det jag kunde, med kaninburen :D Så nu är den snart klar - YEEY! :D När vi väl kom hem, var jag så himlans frusen så efter att vi ätit kvällsfika, myste jag ned mig direkt bredvid min älskade karl under varma täcket och såg på filmen "Seeking Justice" - filmen var riktigt bra må jag säga! :D
 

Men nu mina kära läsare ska jag gå in och äta något så magen blir glad ^^,
 
 
PussLOVE.. XOXO<3
..Until next time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0