You might have to see the reality

 
 
Tjenare alla glada och pigga! :'D
 
..Jag är då fasen inte pigg inte, ännu en dag då jag mår pissigt dåligt =/ Jag har nämligen gått och blivit sjukis
AND IT SUCKS REAL BAD!! Feber, migrän, snuva, nyser, hosta, öm i magen och blir illamående till och från KANON KUL -.- ..NOT! Så idag har jag endast legat i soffan mesta dels hela dagen, förutom då jag tvingat mig till att försöka få i mig någon mat att få lite krafter och gått ut med vovven en sväng. UschaBuscha, hatar att vara sjuk! Har verkligen inte tid med det!! Måste sköta skolan men lite svårt då jag knappt kan traska mig för att gå på toa, så jäkla svag känner jag mig =/ och så himlans tråkigt att endast ligga hela tiden :(. Hade nu tänkt i två dagar att plugga svenska, men som sagt har jag inte haft orken till det så gick inge vidare med detta, kunde inte ens fokusera när jag väl försökte :( ååh.. Hoppas det försvinner snart! Äckel vårförkylningen kan ta sig någonstans! och allergin gör ju inte alls saken bättre, snarare jobbigare! =/
 
 
Så ikväll blir det nog endast en tycka syn om sig kväll :P Nejmen typ mysa ned mig under någon filt, eller täcket, tända ljus?, äta kladdiskaka framför filmmaraton. Får göra det bästa utav situationen =).
och när älskling kommer hem, ska jag mysa ned mig i hans famn där det är tryggt, varmt och gosigt <3 =).
 
 
 
PussLOVE..XOXO<3.
..Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0