Create your own history

 
 
Hej alla glada & underbara! :'D
 

Igår efter att älskling kommit hem, bestämde vi oss för att dricka lite här hemma tillsammans med Rickardoooo och spelade även lite SongPop, gick inte alls galet.. märkte att jag var mycket bättre än jag trott haha xD Nejmen det var riktigt skojsigt och såg även lite filmer :)
 

Imorse.. eller ja haha när vi vaknat upp till liv och efter att vi fått i oss lite frukost, for vi ned till huset. Jag passade på att måla lite granna inne, dörrkarmar, en dörr och muren.. sedan hjälpte jag även grabbarna lite granna med att bära bräder, det sista. Efter att dem ställt om ställningen så jag nu ska kunna fortsätta måla takfoten, for vi ned till pizzan och beställde go-tjockis mat haha :'D För min del blev det kebabtallricken som jag verkligen sett fram emot, MEEEEN nää inte kunde den vara så god inte och måste säga att han var riktigt snål med vitlökssåsen :o Helt ärligt, fick endast en tesked med sås??! o.0
 
Nä, men nu är det dags för mig att dra vidare :P
 
 
PussLOVE..XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0