Loving You, mine dear Love <3

 
Hahahaha ojojoj jag döör! Sitter nu och dör av skratt, säger bara detta:
Min älskade sambo är bra charmig han! ♥ :'D
 
Rickard har nu fart hemmåt för några timmar sedan nu och jag har precis spelat lite tillsammans med älskling och nu sitter vi och lyssnar på lite låtar på Spotify - Train och skämtar till det lite med ett gott skratt .. som förlänger livet x'D ;p
 
 
Nejmen anyway.. Är tokpigg, klockan är nu 22.24 och jag som skulle lägga mig rätt tidigt ikväll för att orka kliva upp tidigt imorgon.. Men ja jag får vel vara uppe ett tag till och härja runt här hemma istället och hoppas på att morgon duschen gör mig pigg så jag orkar med dagen imorgon :). Tänkte dra en sväng ned till skolan imorgon och sedan även ifall jag hinner, dra ned på körskolan - blir där isf från 14-17tiden, så jag får nog ta och äta något på stan imorgon, så jag orkar med dagen :).
 
Vad sker på kvällen är en tidsfråga för tillfället, kanske hittar på något skojsigt med någon kär vän. Älsklingen ska ju ändå komma hem på natten så att sitta ensam hemma på kvällen känns inte så himla frestande just nu. Yes, vi får se vad kvällen har för trevligt att erbjuda :).
 
 
Men nu tänkte jag faktiskt ta och vara lite social med älsklingen innan det blir sängdags och låta drömmarna föra en bort in the magic-land :'D
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0