Much in my thoughts

 
Har mycket i mina tankar, en del smärta och en hel del glädje
 

Som ni redan vet så har min mormor dött (inte riktiga mormor) sanningen är den att hon alltid haft en stor plats inom mitt hjärta som en extra mamma som jag haft under hela min uppväxt. Hon har alltid förstått mig och försökt funnits för mig i vått och torrt de gånger jag varit till Polen och hälsat på mina släktingar och vänner. Så det känns riktigt tungt och ovärkligt att hon inte längre finns, men det är klart.. hon kommer alltid att finnas inom mitt hjärta! och jag tackar utav hela mitt hjärta för alla de fina minnen som du givit mig! ♥


Igår fick jag även veta lite mer som jag ärligt önskar inte vore sant.

Sådanna saker ska inte ens finnas på världskartan! :'( Sårade mig så fruktansvärt mycket att få höra dessa ord ifrån min vän Lelle. Det är en sak när du sagt alla dessa grymma och oglömbara ting men att få höra detta ifrån min gode vän Lelle.. att just du sagt dessa saker till henne om att du aldrig velat haft en dotter, att du endast älskar söner och en massa annat.. Detta borde du inte straffa mig för när jag ärligt talat inte har något som hellst med saken att göra utan du hade faktiskt kunnat valt att göra abort om det nu är så himla jobbigt och att du ångrar det. Sluta klandra mig till saker jag inte kunnat fått välja själv, detta var ditt val och visste du att du inte kunnat leva med det borde du ha låtit bli. Alla dessa saker jag fått höra nu i efterhand slår nog allt annat du sagt till mig tidigare som även inte borde sägas och hur du behandlat mig. Men är du ärlig och är det så du känt i alla dessa år, förklarar det en hel del om varför du inte brytt dig om hur jag mått och om hur mycket jag faktiskt fått kämpa för att resa mig upp på benen igen, att finna kraften på nytt.. Detta gör mig helt förkrossad men även lättare att radera dig ifrån mitt liv även hur tufft det än faktiskt är för mig! Nu får du iallafall som du länge velat. Din ånger kan nu försvinna.. Du behöver aldrig mer se mig och bli påmind om något du aldrig velat haft. 
 
 
Och nu till den glädjen!
 
Jag är så fruktansvärt lycklig att mitt liv är som det är, alla dessa underbara människor som tar del i mitt liv och som verkligen uppskattar mig, som betyder minst lika mycket för mig som jag gör för dem. Jag är så oerhört tacksam över att ha er i mitt liv och för all den hjälp ni givit mig! Ni betyder verkligen hela världen för mig, ni är mitt absoluta ALLT, jag kan verkligen inte tänka mig ett liv utan er! Sanningen är den att jag älskar er utav hela mitt hjärta! ♥ Tusen tack till er, för att ni finns vid min sida!
 
 
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0