Next to me

 
Hej alla glada och fantastiska läsare! :'D
 

Idag efter att jag vaknat, for jag ned på Birsta tillsammans med Christer, min älsklings bror - Varit riktigt trevligt! :) Köpte hem en liten överaskning till älskling hihi :$ Hoppas han tycker om den bara :) Köpte även en rosa Adidas-vindjacka åt mig som gick på endast halva priset (Y):D Kanoners! Velat haft en sådan ett bra tag nu! Så gick vi och åt på Ikea också :) HAHA jisses! Både Christer och jag fick vääärldens paltkoman x'D Trodde vi skulle smälla som en bomb? haha :'D Nej men det var kul! :) Stötte även på min gamle gode vän, Simon L :):) Men vi hann tyvärr inte stanna till och prata så värst mycket eftersom han och hans syster? verkade ha rätt brottom men så kan det gå :) 
 
 
Yes! Nu har jag iallafall slängt in andra tvätten i tvättmaskin, så väntar på att den blir kvar så man kan börja tvätta det sista också :).Varit ut med voffsingen Texas och myst lite med min underbara bunnie, Pancakes <3.
 
Annars resterande utav dagen /kvällen tänkte jag faktiskt kanske ta och plugga lite granna (svara på frågor), läsa lite i theoriboken och sedan tänkte jag endast slappa och njuta utav lugnet :) Kan vara nyttigt ibland det med :) ..Speciellt nu när jag har så jädrans ont i ryggen, kunde knappt röra mig imorse!! o.0 =/
 
 
 
 
Jag tänkte även faktiskt tända några ljus lite senare och ha en tyst stund för min älskade och saknade plastmormor :'( <3 Idag är som sagt begravningen för henne i Polen, men jag kunde inte fara dit så ska försöka åka dit något framöver och hälsa på hennes grav. Du kommer alltid att finnas inom mitt hjärta, älskar dig så obeskrivligt mycket, saknade Krysia! <3 Rest In Peace! <3
 

 
Gammal bild på mig, men passar väldigt bra med känslorna som jag känner nu :'( <3
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0