Stay Strong, never Quit your Faith

 
Hej alla glada och underbara läsare! :'D
 
Imorse vaknade jag vid 6-tiden imorse, helt gaaalet vilken magvärk och ont i hela kroppen har jag haft hela dagen men bara till att härda :') For iaf ned till skolan med Sara men lärarn kom aldrig så efter ngn timma drog vi och stötte på tvillingarna, Simon och Pontus och även min saknade vän Peetah, gått i samma klass som dem gossarna i tre år nämligen så var riktigt skoj att se dem igen, massa prat blev det iaf i några timmar och tog även en prommis ned till stan :) Gick runt litet tag där med Sara och sedan mötte jag upp Lelle också :)
 
Ett tag trodde jag att jag skulle dö, fick sådan jäkla värk i magen men som sagt there's nothing to do about that.. =/ Efter några timmar tog jag bussen hemåt eftersom jag kände mig riktigt frusen, as ont i hela kroppen och fick värsta migränen och dessutom kändes det som jag skulle somna ståendes xD Fick kämpa för att inte somna på bussen haha xD Ååh så duktig som jag kan vara ibland, glömde jag mitt skolbusskort i min andra jacka hemma, fick ju skjuts med bilen imorse så inte tänkte jag på det inte .. men som tur hade jag lite pengar kvar på mitt vanliga busskort så jag kunde åka med haha annars hade jag fått vänta tre timmar för att få skjuts hem xD
 
 
När jag kom hem la jag mig direkt på soffan och somnade lika snabbt, sov i ngn timma innan Lelle ringde och väckte mig vilket var riktigt bra för annars hade jag inte kunnat somna alls inatt haha :'D Så tack Lelle! :) hihi.
 
 
Dagens outfit :)
 
 
 
 
Imorgon tänkte jag iaf ta och fara ned till huset för att måla det sista på takfoten innan det blir alldeles för kallt och börjar snöa osv.. Så hoppas på att det inte regnar imorgon eller blåser allt för mycket så jag blåser av ifrån ställningen typ, kan göra rätt ont haha xD Sedan tänkte jag åka och hitta på ngt på stan med Lelle :)
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0