Such a long and funnie day :)

 
Hej allesammans! :'D
 
Jag har precis städat undan lite här hemma så det är fint och mysigt igen efter helgen :) Idag har jag hunnit med rätt mycket faktiskt (Y) Not that bad at all! :) Imorse skjutsade älsklingen ned mig till skolan, där jag mötte upp mina två älsklings pinglor Cicci och Sara <3, var verkligen kul att få träffa dem! :) Var ju ett tag nu sedan sist =/ Vi fixade lite ärenden på skolan med att få ut nya busskort och även fixa lite granna med scheman (dock är dem inte fullständligt klara ännu) men det kommer ju med tiden.
 
Nu undrar ni säkert .."Hmm say WHAT? Hon har vel tagit studenten..??" och yes det har jag! Men eftersom jag har varit sängliggandes tidigare i 2-3 månader, missade jag en hel del men som tur så hann jag med att ta igen det mesta innan studenten, men det är så att jag har lite kvar som jag inte hunnit tagit igen som jag tänkte faktiskt vara duktig och göra nu så jag får fina betyg som jag faktiskt kämpar för att få och mitt syfte håller i sig ännu! :).
 
 
Efter flera timmars vandrande hit och dit, tog jag även min sista "Livmoderhalscanser-spruta" så nu är det också avklarat :) (Y). Tillslut när våra magar ropade efter mat, tog vi ned bussen till Max där vi åt Glutenfri-tjockis lunch.
Ett tips till dessa som också är Gluten allergiker och om ni kanske smakat på Donken (McDonalds) så smakar verkligen Glutenfria hamburgarna där som någon torr och äcklig skosula!! HELR ÄRLIGT! Men denna på Max var faktiskt godkänd! Mycket godare än den på Donken satt säga! (Y)
 
Efter endast liten kort stund kom även Lito ned till Max för att möta upp oss efter att han jobbat :).
När vi käkar färdigt for Sara hemåt medan jag, Cicci och Lito vandrade runt liten stund till på stan innan vi for vidare till DollarStore :). Dem var även jätte gulliga som skjutsade hem mig :D haha ja annars hade jag faktiskt inte tagit mig hem eftersom älsklingen min jobbar till 1inatt =/ Så massa tack till mina kära vänner C&L/D! (Cicci & Lito/David) :'D. Dem fick även komma in och passa på att mysa lite granna med kissebebisarna och efter en stunds prat, var det dags för dem att fara innan det blev alldeles för sent.
 
 
Nu mina kära läsare, tänkte jag faktiskt ta och slå på någon bra film och mysa ned mig i soffan under täcket och njuta utav lugnet. Take Care Faags and Sleep Tight! :'D
 
 
(Bild på mig och Cicci) Bjuder på denna bild även fastän jag ser ut som "HEJ KOM OCH HJÄLP MIG!" haha :') Men det har sina fina minnen<3 :)
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0