Such a rainy day

 
Hej mina kära läsare! :)

Vaknat för någon timma sedan.. Lyckades sova som en Gud inatt, var inte igår man sov så gott och imorse kunde jag knappt få mig upp ur sängen men tillslut kom katterna som vanligt och försökte se till att jag vakna så dem kunde få sin frukost xD Rätt gulligt faktiskt att djur kan veta ungefär hur mycket tiden är..att det är dags att kliva upp varje morgon osv, imponerande :)
 
Anyway så har jag hunnit prata lite granna med min kusin Kristin, Lelle och Jonna på fb i chatten :) Så har jag gått ut med vovven i det extremt "fiiina" vädret.. kyla och regn, inte alls min bästa årstid :/ Sommar och sol ska det vara! Man kanske skulle tagit och flyttat till något varmt land som jag alltid drömt om att få göra sedan barndomen :'D Men blir inget sådant!

Har det bra här ändå ja, tackvare min älskling <3 :D Jajjemen, så är det! Skulle inte kunna tänka mig att vara utan honom, då vore det att vara utan mig själv, han är ju trots allt min andra halva, mitt hjärtats pusselbit, min skatt, MITT ALLT! <3 :)

Jag är hellre super lycklig med min älskade sambo i konstiga vädret med knappt ngt sommar väder, än att leva gott i värmen och utan personen som gör mig hel.
 
 
Igår var min älskling äntligen hemma.. inget jobb, inget arbete i huset utan endast lite kvalitetstid :) Eftersom det regnade hela dagen igår, så hade vi värsta filmmaraton efter att vi var iväg en sväng så jag kunde göra lite ärenden och passade även på att handla hem oss lite gotta till kvällen :).
 
 
Vad sker idag?
- I really have no idéa yet.. Kanske träffa Lelle, kanske inte.. får se hur det blir med det. Annars lär jag ta tag o plocka undan här hemma lite, kanske pyssla om mig själv, måla naglarna osv.. :) och ikväll slutar älsklingen vid 18-tiden så får se vad vi hittar på då :)
 
 
PussLOVE..XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0