The way you make me feel

 
Idag har det varit en riktigt bra dag åkte till plugget för att he en lektion - English, där jag träffade mina älsklings pinglor, massa skoj! :D ♥ Jag känner mig rätt nöjd över mig faktiskt som gjorde dagens glosor, gjorde även förra veckans jag och en mind-map. Inget utav detta hade jag blivit informerad utav, men jag kände ändå att jag skulle ge mig ett försök och det kändes rätt bra :) Får veta resultatet nästa vecka.. I think? Så nu ligger jag iaf inte efter med det, vilket iallafall känns riktigt naajs! :)
 
Jag hade även lite Deep-Talk med Cicci imorse innan lektionen, är så fantastiskt glad över att ha dig i mitt liv. Gumman du betyder mega duper massor för mig, älskar dig vännen! ♥
 
 
Ringde även tandläkarn och hörde om tiden jag har framöver, eftersom mina noteringar från telefonen har försvunnit åter IGEN.. knas, helt random. Inhandlade även lite nya kollegeblock till skolan som jag var vid behov av, som även var 50 % rea på, inte fel med rea inte :).
 
Tog en stunds tripp på stan med Lelle sedan efter att vi hade ätit på Coffehouse - Kycklingsallad <3. Hade ju inte hunnit med att äta någon frukost imorse eftersom fick veta att skjutsen skulle skjutsa mig lite tidigare.. så fick typ 15min på mig att göra mig i ordning men det gick bra, så himla mycket tid behöver jag faktiskt inte. Anyway, så hittade jag även två stycken vinterjackor som jag tyckte väldigt bra om. Är ju i behov utav en till vintern, så får se vilken och när det blir.. Hoppas inte på någon vinter riktigt än på ett tag iallafall xD Usch.. kyla =/
 
 
(Bild på mig och Lelle ifrån idag,
hittade även en super mysig mössa jag hoppas på att köpa något framöver till vintern..?
Den som är med på bilden xD)
 
 
 
När jag kom hem var jag heelt slut i kroppen, tänkte egentligen plugga men det får bli imorgon efter att jag varit på jobbmässan osv.
 
ikväll har jag endast sett på någon dålig tjejfilm som verkligen sög, Disslike! :( Sedan har jag varit ut med vovven, gosat med min älskade bunnie, Pancakes och pratat med min kära svärmor ett tag med, käkat osv..
 
Nu lyssnar jag på musik - MJ, King of Pop! ♥ och pratar med Lelle på msn, får se när älsklingen kommer hem :) Kanske blir till att se filmen "Van Wilder" då som verkar STÖRTSKÖN!! :'D
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
..Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0