White chocolate <3

 
Hej allesammans! :'D

Nu var det verkligen en rätt bra evighet sedan jag uppdaterade bloggen,
Time to do a change about that? :'D

 
Anyway så sitter jag nu iallafall och äter min godomligt goda Marabou - vit choklad (NEW TASTE!) And I'm in love with it!! ♥ haha. Ja annars idag har jag äääääntligen inte haft någon magvärk ännu och hoppas VERKLIGEN på att det håller i sig nu, fasen haft världens smärta i två veckor i streck så nu får det fanken vara NOG! :'D Så jag har passat på att få massa gjort idag: Fyllt i /rensat en massa papper, damsugit, dammtorkat, skurat golven, tvättat, tömt diskmaskin, lagat mat - riktigt god kycklinggryta med ris ♥ och varit ut med älskade voffsingen :) ♥
 
Puss på älskade Texas! ♥
 
 
Har nu äntligen slängt ned mig i soffan och tänkte faktiskt ta och andas ut och vila lite, min rygg tar kål på mig.. har fått värsta knuten vid skuldebladet OOOUFF SMÄRTA!! :( Menmen..
 
 
Efter en stunds vila, tänkte jag gå igenom lite ang praktiken - ska nämligen göra scheman åt ett företags anställda, ringa och prata med kunder osv.. ska bli riktigt spännande och en riktig omväxling med att göra scheman?!! o.0 Men är ju alltid skojsigt med att lära sig nytt och få mer meriter, ett steg närmre jobb liksom :)
 
Dagens outfit: Chinos byxor, Michael Jackson T-skirt & Adidas jacka = Just my lazy style :'D
 
 
JO! Jag har ju även lekt frissör igen.. som ni kanske har märkt :') Har dock inte klippt mig något mer denna gång, utan jag har faktiskt gått och blivit blond :'D HAHA lite små roligt eftersom jag har sagt åt mig senast att jag ALDRIG mer skulle bli blond, men nu blev det som det blev när jag var så fruktansvärt less på brunt, kände mig så blek och blääh och nu är jag en blondie men älskar faktiskt det, passar kanon med min nya frissa :'D
 
Bild på resultatet >.<
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0