Adventure


Godmorgon då! Tröttögonen hålls knappt öppna men illamåendet tar över sovandet och inte nog med detta så svider ögonen en massa pga allergin, så här krigar vi igenom dagen åter igen efter en sömnlös natt!

Har precis fått i mig lite frukost och sitter nu och dricker en massa vatten vid hopp om att må bättre snart! 
Ska strax börja bege mig mot skolan för svensk lektion -arbeta lite med "August Strindberg" och efter lektionen ska jag och Cicci fara till en förskola där vi ska redovisa vårat projekt arbete, ska även till en annan förskola imorgon! Ska bli spännande att höra vad dem tycker om de arbete som vi utfört! :')


Nä! Men man kanske ska ta och ringa sjukhuset nu och hoppas på ett snabbt svar!
Ställa lite frågor ang. testerna dem vill jag ska ta återigen ang. gluten allergin. Minns att dem sa att efter att ett år hade gått skulle jag bli tvungen att återigen göra gastrobi (eller hur fasen det nu stavas), då dem kör in en fet slang in i munnen ned till magen och skär bort en bit ur magsäcken osv.. men är rätt säker på att det inte går så bra nu när det är upptaget där inne i magen utav vår lilla bebii.

Have a GREAT Day, ya all! :'D




PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0