Cleaning Time

 
HejsanSvejsan, mina kära och trogna läsare!
 
Ända sedan jag klev upp, gett djuren mat och även sett till att få i mig frukost så har jag endast slappat..
Klickat runt lite ute på nätet, rensat skrivbordet på datorn och pratat i tel med min älskade vän Sara :'D
hihi som vi även nu pratar lite i chatten.


Ooh jag hittade ett super snyggt köksbord med 4 stolar som ingick till för bra pris! Skickade bild till älsklingen som är på jobbet, får se vad han tycker om det. Men till er alla som känner mig, vet ju hur mycket jag älskar glasbord och inte älskar träbord.. hihi så yes, hoppas han gillar det minst lika mycket som mig! :'D
 
 
Men annars så tror jag faktiskt att jag ska ta och hä igång lite musik och peppa mig själv till att
göra någon nytta här hemma -diska den lilla disken som finns, städa och även kanske
slänga i en tvätt ifall jag vågar.. Haha jag har inte vågat tvätta nu på ett tag eftersom vår tvättmaskin är helt vild!
Studdsar runt och har sig.. så man får stå och dansa med den mest hela tiden ;p.
 
Bild: Mysis med lilla Pinky <3
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0