Don't Look Back In Anger


Tjenixen allesammans glada och bittra!
Glad fucking vakborg på er alla! :'D


Bloggen har stått stilla i en lite längre period nu eftersom jag har mist mitt internet då Thyren är här hos oss och hälsar på och lanar med älsklingen. Därmed upptäckte vi att vårat äckel bredbandsbolag har fixat så vi endast kan ha två nätverk utdelade inom vårt hushåll. Kan alltså inte ha mer än två datorer med fungerande internet på samma gång och då tänkte jag att "äh jag kan lika gärna vara utan då i ett tag".

Jag behöver ju inte det så värst mycket just nu egentligen och när jag behöver, får jag ju låna älsklingens dator och även sitta lite sådär ibland vid den när de inte spelar. Jag hade ju i och för sig kunnat uppdatera bloggen dessa gånger men jag har ärligt talat inte orkat.
 
 
Så jag har ägnat massa tid till pluggandet inför provet som jag haft idag, busat med voffsingen Texas som vi passade i ungefär två veckor? Åkt och grattat och lämnat födelsedags present till världens bästa lillebror som fyllt 6 stora år! <3 ..Så har jag höll på mycket här hemma med lite grejs, tvättat lite bebis kläder (de få vi har).

Vi ska dock åka på torsdag och hämta två hela kartonger med bebis kläder, ny spjälsäng som är mycket bättre än den vi köpt för endast ett tag sedan (som vår lilla son kommer kunna ha ända till 4-5 år ifall det behöbs), riktig madrass, täcken, kuddar, spjälskydd, åkpåse, babyhimmel till spjälsäng, badbalja och en massa, massa annat fint som vi fått ifrån min mamma efter att min lillebror varit liten! Så det känns riktigt skönt faktiskt och det är ju riktigt fina grejer som vi fått med bra märke dessutom så det är snällt! :'D




Jo så idag hade jag som sagt ett stort prov på Strindberg och Selma Lagerlöf om deras livm deras bakgrund och många deras kända verk dem skrivit osv. Ärligt talat så igår när jag pluggade en sista gång och därefter pratade lite med Thyren om det, märkte jag att "Faan jag kan mer än jag visste!" så det känder ju skönt!

Men däremot blev det en sömnlös och febrig natt för min del, fick i mig kanske endast MAX en och en halv timme sömn så var riktigt orolig att jag skulle ha svårt att fokusera på provet och endast faila med skiten men ICKE SA NICKE! haha jag svarade på alla frågor, dock kom jag på mig efteråt att jag svarade fel på en grej då jag blandade ihop två liknande verk så det sööög! Men när jag kom hem fick jag ett mail ifrån lärarn som redan hade rättat provet och JAG KLARADE DET!! Kan säga att fyfaaasen vad skönt det känns!! Nu är det avklarat, what the hell att ja svarat fel när jag innerst inne visste svaret... den biten är ju irriterande men huvudsaken är ju att jag klarade det!
nu känns det riktigt glatt inombords iaf,
JAG FUCKING KLARADE PROVET JAAO!!! :'D


Älsklingens gulliga farmor och hans pappa var även hit en sväng och sa "Hej" osv, så det var trevligt! :D

Har nu för en stund sedan även sovit 2 timmar så känner mig nu mycket piggare. I was so damn exhausted, så behövde verkligen lite sömn iaf! Nu håller älsklingen och Thyren på att stå ute och grilla go' maten, oooh längtar sååå! Så himla gott med grillat alltså!! LOOOVE!! <3 Så nu tror jag att jag ska ta och gå ut till dem en sväng och kika hur det går för dem och även göra iordning salladen! :'D

 
PussLOVE.. XOXO<3
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0