Dream like a real Dreamer

 
Tjeeeeenare!
 
Hahaha jag må säga att jag är ju ba för grym! ..Ibland förvånar jag mig ärligt talat mer än vanligt hahaha!
Lite klantig men med skills eller vad man ska kalla det :P Har fixat en film som jag tänkt se något framöver men var så trött så tanken slog aldrig att kolla ifall den var dubbad eller inte and so on.. MEN guess what?! Filmjäveln är dubbad till Polska hahahaha så den fick vara kvar trots allt! Ska bli kul att se en "polsk" film, var ju trots allt ett bra tag sedan senast nu. Oftast ser jag ju amerikanska /svenska filmer då jag bor ihop med älsklingen osv. Förut när jag ännu bodde kvar hos mamma, brukade vi se på polska serier. Så yes, ska bli roligt att mysa ned sig och kika på den :)
 
 
Annars så tvingade jag mig upp ur sängen för sådär en halv timma sedan, mådde riktigt dåligt imorse vid 5-7 tiden så när jag väl somnade så passade jag även på att sova ut ordentligt. Mår ännu lite sisådär känner jag så ska vel ta mig en till tablett mot illamåendet innan det blir värre! Så hade jag tänkt att tillaga lite glasnudlar och göra någon smarrig matträtt utav det, slå på filmen "The Holiday" och ta det lugnt i någon timme innan jag sätter igång med pluggandet, då illamåendet även förhoppningsvis har dämpats :').
 
Idag ska jag även baka lite hembakat bröd och tvätta lite tvätt som blev kvar sedan igår.

Bild: Time to sleep..!
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0