Förhållande Frågor

 

Vad heter ni?
Dzesii & Conny

Hur träffades ni?
På ett LAN, hemma hos honom faktiskt, för 8 år sedan.

Hur länge har ni varit tillsammans?
Är nu inne i vårat 4:e år tror jag (haha jag och min koll xD), vi har även varit tillsammans tidigare och
ifall man ska räkna med den tiden så har det nu gått sammanlagt 6år kanske.

Bor ni ihop?
Yesbox!

Har ni barn? 
Vi väntar nu vår lilla son som är beräknad den 24:e juli. ♥

Har båda körkort?
Älsklingen har, men inte jag ännu.. tyvärr!

Kommer du ihåg er första kyss?
Självklart!

Vem sa "jag älskar dig" först?
Oj, det minns jag faktiskt inte gällande allra första gången,
men nu den senaste gång som vi fann varandra igen för 4 år sedan så var det han.

Vem är äldst?
Älsklingen är 3 år äldre än mig.

Vilka stjärntecken är ni?
Vi båda är fisk.

Vem är längst?
Älsklingen.

Vem sjunger bäst?
Han! Utan tvekan haha men det är inte så konstigt då hans pappa är fantastisk duktig och har varit med i ett band som ung,
även älsklingens båda fastrar är duktig på att sjunga har jag hört.

Håller ni varandra i handen på stan?
Ibland.

Vad har ni gemensamt?
Massor!

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
Yesbox, ca ett år, om inte mer!

Blev du kär vid första ögonkastet?
Nej, men jag blev fort väldigt intresserad utav honom!

Har ni nån speciell låt!
Njaee.. men vi har många som vi båda älskar haha

Har ni gråtit i varandras armar?
Yes, mestadels jag dårå! Haha

Har ni varit utomlands tillsammans?
Nej, inte ännu.

Vilket är ert bästa minne?
Oj! Finns så många olika!
Men ett speciellt minne är då vi fann tillbaka till varandras hjärtan, då vi inte längre behövde vara olyckligt förälskad
och när vi fick veta att vi väntar en liten bebis. ♥

Vem lagar bäst mat?
Det är olika på olika saker. Vi båda kan tillaga en riktigt god maträtt,
men han är nog bäst på att baka med tanke på att han har tidigare jobbat på ett bageri och har nu sina små knep.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Ser på film och myser, spelar data/tv spel... olika där.

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Går inte en dag utan kyssar!

Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades?
Yes, haha jag bodde nära stan och han ute i skogen.
Kändes som en evighets resa första gången jag skulle till honom haha.

Brukar ni bråka?
Nej inte direkt, kan vara lite en gång i månaden då min pms visar sig.
Men däremot har det nu varit mer efter att jag blivit gravid och humörsvämningarna rullar på för fullt,
dock har det nu varit mycket lugnare de senaste veckorna haha!

Men lyckligt nog, är vår kärlek oslagbart stark! ♥

 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0