Good Morning!


Älsklingen snarkar på för fullt så jag antar att det är färdigsovit för mig, sedan nästan 2 timmar sedan haha :'D
Men som tur är jag inte alldeles för trött,
dock känner jag av otroligt mycket dumma allergin, snuvig och röda svidande ögon..
Men snart ska det gå över får jag hoppas! :'D



Jaa annars så har jag inte bloggat dessa senaste två dygnen eftersom jag har helt enkelt inte funnit någon lust till det, har mest endast vilat halvt utslagen.. Nejdå haha! Men jag har sovit fruktansvärt mycket och endast tagit det lugnt, spelat tv-spel, kikat på serien "Star Trek", myst på tillsammans med vår älskade, ursnälla bunnien, Pancakes osv..

Igår blev det storstädning här hemma då jag tyckte det blev dags.
När jag ändå var uppe i farten så gjorde jag även rent alla fönster haha gud så kissarna hade sliskat på vissa..
Man kan ju nästan fundera lite över vad dem egentligen gör,
sitter och kikar ut med huvudet intryckt i fönstret och tror att de får en bättre utsikt?
haha gokissarna! <3.


JO! Självklart började ju det även äckel SNÖA IGÅR OCKSÅ!!
Haha herreguuuud, sommaren kommer nog aldrig att slå in! xD -.-


På kvällskvisten igår, for vi ned på affärn där vi köpte tabletter mot min elaka halsbränna!
..Och självklart en massa godis cola! Är det lördag så är det! hihi :'D
När vi kom hem åt vi lite sen middag -Kycklinggratäng och tjockade i oss
godiset och läsken resterande kvällen /natten, till film och bara myste på! <3

Bild: Hihi lite Lördags godis & mys framför film tillsammans med älsklingen! <3
 
Men nu känner jag att illamåendet börjar ta över här,
så jag ska väll ta och lägga mig och vila en stund i soffan.
 
Foto
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0