I Belive

 
Efter en sömnlös natt med endast en massa illamående och nysningar,
tvingade jag mig upp tidigt på morgonen för att åka in till skolan för muntligt nationella inom engelskan
MEEEEN
när jag väl kom dit så var ju självklart ingen lärare där, eftersom hon är i New York!!
Så mer eller mindre for jag in till skolan heeelt i onödan ooh.. så jäkla typiskt!
Jag hade ju även gjort klart uppgifterna så jag hade ju inte heller direkt något arbete att göra där heller.
Men jaja shit happens - Jag lämnade åtminstone uppgifterna i hennes mapp så hon får dem så fort hon kommer tillbaka!
Hjälpte även Cicci så hon fick alla uppgifter ang dessa arbeten hon måste göra som hon missat pga praktiken :').

(Nedan kommer även lite LATTJO -Bilder ifrån dagens lilla äventyr)!



Ja.. sedan drog jag och mina kära pinglor: Sara & Cicci ned på bibblan,
där Cicci lämnade in en bok och jag pratade även ang, deras jäkla stul men nu är det iaf löst! =)

Därefter for vi ned på stan där vi drog oss en runda inne på IN: butikerna och mest kikade runt lite.
Köpte mig ny bh, då alla mina nu har blivit på tok för små och obekväm under graviditeten, men nuså!
Nu har jag äntligen i rätt storlek och fyndade till riktigt najsigt pris! :'D


HAHA skillnad på storlekarna? xD
(Den ljusblåa är den nya & den gula är köpt ifrån tidigare i sommras innan jag blev gravid)
..Så ja, ni kan ju kanske förstå nu att det verkligen behövdes! haha :p

 
Efter en stund drog vi på Donken där vi åt vår sena "frukost", blev en stor strips och en mellanstor vanilj milkshake för min del.
Vi satt där och surrade en stund och endast hade det allmänt trevligt ihop.
Efter en stund skiljdes vi ifrån Sara då hon for hemåt, medan jag och Cicci for vidare en sväng på Dollar
för att kika lite och sedan dra vidare till Birsta där vi letade strumpor åt Cicci,
innan vi avslutade för dagen och for hemåt :').

( Just some LATTJO -Pics ) ..!! :'D
 
 


Inne på Birsta stötte vi även på min oerhört saknade, kära vän Tomas Soukko,
nämligen min Polska bästis ifrån högstadiet! :'D
Så det var en massa skoj att få träffa och prata en stund med honom,
dock var han på en liten dejt tror jag med någon brud, så ville inte störa allt för länge :'D.


Haha först kände jag inte riktigt igen honom men sedan när han viffta åt mig att jag skulle komma,
blev jag säker att det var han haha! ;p Jaa.. och tydligen hade han ju inte någon aning om att jag och älsklingen väntar en liten bebis så han blev rätt chockad där måste jag säga, då han såg min tjockis mage haha :'D hihi.

 
Nu sitter jag hemma och tar det endast lugnt efter att älsklingen for till jobbet. Oooh jag hade egentligen tänkt att plugga lite granna efter att jag spelat lite tv-spel (dock blev det riktigt liiite spelande med tanke på att jag blev galet irriterad på att jag inte kunde klara cp bossen!!), men återigen ang. pluggandet.. så tror jag inte att det blir något utav det ikväll, är så himlans trött och har otroligt ont i fötterna /bena och samt ryggen så blir nog endast en lugn kväll med vila innan läggdags!


Men nu mina kära läsare, ska jag ta och göra iordning något att äta innan hungern tar över helt! :')


 (Dagens outfit: Inomhus /Utomhus ).

 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0