I guess you're the reason to my craziness <3

Har precis kommit in ifrån en liten prommis tillsammans med voffsingen efter att jag sovit i någon timma,
kan säga att det verkligen behövdes efter denna sömnlösa natt!
 
Ja annars så idag har jag inte gjort så mycket, har varit på en lektionen sedan tagit första bästa bussen hem igen, såg på komedi filmen "That's My Boy" som var riktigt bra! Därefter slängde jag mig ned i sängen för att sova då jag ansåg att det var ett smart val då jag ändå inte hade något bättre för mig under denna långtråkiga dag och när tröttheten tog över mig helt haha ;P.

 
Idag på lektionen skrev vi en övning inför skriftliga nationella inom engelskan och Gud så kul det känns när läraren kommer fram till en självmant och läser min story och sedan kommenterar om att det var en riktigt bra story och att hon älskar mitt språk när jag pratar samt. skriver på engelska och att det är kul att läsa mina storyn då jag har sådan livlig och intressant fantasi :D
I totally love my english teacher!! ..som verkligen får en att se fram emot till engelsk lektionerna :'D
Haha får alltid så fina komplimanger och diskussioner med henne :).
 

Jo jag har ju även gått igenom lite utav bebisgrejerna som älsklingen hade fart och hämtat ifrån en familj härom kvällen. Ja.. sängen visste jag att den var begagnad men annars så ser den ut att vara i bra skick. Funderar även ifall man kanske ska måla om den, är ju mycket finare med vit spjälsäng än en träfärgad och när kortsidorna ändå är vit så why not liksom? Ja så madrassen trodde jag var en riktig madrass som var liksom fabrikalt gjord till en spjälsäng men det var den icke, är endast en vanlig gul dyna som dem hade skärt till.. Så ja.. får se ifall vi behåller denna eller ej ;p Men som sagt, fungerar de så varför inte. Ja så hade kvinnan som jag talade med, sagt att det kunde medfölja spjälskydd som man har runt om i sängen så bebin inte slår sig i själva sängen under tiden som han sover osv.. Men inget sådant fick vi med oss. Men jag ska inte klaga heller med tanke på att vi fick en säng (största delen som kändes viktigast) och så fick vi även lite söta babykläder för endast 200 kr, vilket var riktigt bra pris.


Men nu mina kära, tror jag att det är dags att få i sig något att äta då hungern börjar ta över.
Det blir nog även en ytterligare film nu under kvällskvisten, får se vilken det blir! Sedan sova vidare och invänta morgon dagen som ska innehålla städning och plugg hade jag tänkt.. så ser ju inte fram emot dagen så värst mycket då det endast är tråkgöra som måste göras men what to do liksom när sådant också måste göras :').

Bild: I guess you're the reason to my craziness <3
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer
Postat av: camilla

men lär dig stava ! " ej ,icke, inte " är samma ord med olika stavelse,och skall därför inte användas i samma mening! lika med "endast, enbart och bara".

om du talar på samma sätt du skriver så bör du börja om svenskan och engelskan från kurs 1.

annars verkar du vara en vanlig reko fjortis tjej som tror sig ha huvudet på rätt ställe. keep up the good work! ( hammmade ja i ditt "patetiska folk fack" nu?
tänk om tänk rätt.

som sagt du verkar reko. men du måste nog växa upp lite.

lycka till :D

Svar: Haha palla haka upp sig på folks stavningar och grammatik, :'D Om du inte märkt så är det oerhört många olika bloggare som skriver felande och när jag uppdaterar min blogg, skriver jag utan att lägga flera hundra timmar på en bloggjäveln för att checka tusen ggr ifall alla stavningar är rätt osv ;p Sedan så om vi ska tala om den korrekta svenskan, så ska man ju inte heller blanda in engelska språket i det svenska? Men nu gör jag det ibland so what? Inte så att världen går under haha xD Men tack för den intressanta lektionen! :'D Är det så jobbigt att läsa hur jag skriver, sluta då läs?! ;p
Dzesii

2013-04-22 @ 22:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0