I totally LOVE those colors: Pink & Green!


Tjenixen på alla mina glada läsare! :'D
 
Igår var jag och min gode vän Cecilia som sagt iväg till en förskola i Granloholm,
där vi redovisade vårt projekt till både barn och ena förskoleläraren,
som även Cecilia haft då hon gick där på den tiden som hon med var en 6-åring.
Så det tyckte dem var riktigt skojsigt, att få träffas och prata lite granna om gamla minnen osv.
 
Ja annars så gick det riktigt bra med vår presentation och allting kring det hela. Barnen var helt underbar!
Riktigt duktiga, snälla och söta. Var även så kul att när vi frågade dem på slutet om vad dem tyckte om detta,
så svarade allesammans på en gång "Det var jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte.... BRAAA!" :'D,
haha och jag ba tänkte i huvudet för mig själv när dem höll på i en evighet med deras "jätte, jätte... osv",
att snart kommer ordet "DÅLIGT!" hahaha men det gjorde det minsann inte :'D
Man märkte att barnen tyckte att det var spännande och samtidigt riktigt roligt, vilket även glädjer oss!
 
Hahaha jag höll på dö.. xD Det var en liten pojke som frågade ifall jag kunde ta av mig mössan för att få se hur kort hår jag hade..
Så jag tog av mig den så dem fick se hur mitt OFIXADE hår såg ut haha,
sedan efter det började pojken tjata om att jag hade jätte fint hår och att jag hade finaste håret där inne osv. Sedan när jag trodde att han lugnat ned sig lite så började han tjata konstant om att han ville ha en puss utav mig och ifall han fick pussa mig xD hahaha men det fick stackaren inte ;p.
 

När jag kom hem -Slängde jag mig omedelbart på sängen och det måste ha tagit endast någon sekund innan jag somnade. På hemvägen hade jag ju fått feber som höll sig hela eftermiddagen, kvällen och natten plus att illamåendet blev även värre och slutade med att jag kräktes som en tok :( Inte alls kul!


Men idag har jag i allafall inte kräkts något! -THANK GOD!!
Har endast mått illa men så länge jag inte kräks, är jag nöjd!

Annars så har jag endast legat och dragit mig /sovit till 15-tiden idag, tagit mig en dusch vid hopp om att bli piggare.. Men fick endast tungt att andas och illamåendet blev värre så la mig på sängen och drack tok massa vatten och vilade ett tag. Efter ca en timme kunde jag resa mig upp igen och föna håret samt klä på mig ordentligt. Sedan gjorde jag iordning två mackor med philadelfia ost och skinka -Såå gott! :'D sedan ställde jag mig även och diska disken ifrån igår som jag ärligt talat sket i pga så som jag mådde..

Sedan har jag endast legat i soffan, såg något avsnitt "Star Trek" med älsklingen innan han for på jobbet, gosat med kissarna och med vår älskade ursnälla bunnie, Pancakes <3. Så nu efter att jag har ätit lite mat, eller ja.. det fick bli några mackor istället då jag inte alls orkar stå och laga mat, känns som nästan all min kraft har slukats ifrån min kropp. Så har jag nu endast tagit det lugnt och myspysslat! :'D Så skönt när man inte mår alldeles sådär på topp. Nu hade jag tänkt att gå ned till sovrummet, lägga mig ned och klippa och klistra lite granna innan jag tänkt försöka sova.

 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0