Just Deal With It, or Get LOST!

Herreguuud att folk ens orkar... xD

För det första, Vart sa jag om att jag inte tål kritik?
Jag påpekade endast om att detta är barnsligt och jag står vid det.
Att folk ärligt talat ens orkar att lägga sig i ens liv och kritisera hur ens grammatik är?

Den som verkar ta åt sig här är ju då du om inte annat,
som stör sig så mycket på min grammatik och på hur mycket jag "skryter".
Hahaha stackare, kan inte vara lätt eller.. Tycker synd om dig nu ju! :'(



Så för det andra, Är mitt liv verkligen så intressant att du MÅSTE fortsätta följa min vardag
ifall det nu är så jobbigt att läsa om det och hur jag uttrycker mig?



Nej, nu har jag sagt mitt och tänker inte mer lägga energi åt detta slöseri.
Antingen följer ni min super "intressanta" vardag, mina åsiker och liknande eller GET LOST!

Just deal with it,
ingen är perfekt.. alla har sina svaga sidor och likaså gällande starka sidor och
detta är min blogg som jag har all rätt till att skriva om vad jag vill och utrycka mig hur jag vill.
Jag använder nämligen min blogg till att endast skriva av mig lite och inte för att försöka vinna något nobellpris xD.
 



Ja annars förutom denna underbara beundraren /stalkern, så har jag idag:
Städat ordentligt här hemma, dammsugit, dammtorkat, torkat alla köksluckor osv, skurat golven och gjort det fint osv. Har även hjälpt min gode vän lite granna med en läxa, slängt i en tvätt och tänker nu hoppa in i duschen.


Sedan blir det till att tillaga någon god middag och möjligtvis endast slänga sig i soffan och dega resterande utav kvällen! :'D

 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0