Kämparåå!!


Tjenare alla kära & glada läsare! :'D

Imorse började jag dagen framför serien "Star Trek" tillsammans med älsklingen,
haha dock somnade jag efter att det första avsnittet hade gått..
Efter någon timme senare blev jag väckt utav älsklingen, då han pussade mig hejdå när han skulle fara på jobbet.

Efter att han hade fart, klev jag upp så dagen inte gick till spillo utan att jag skulle göra någon nytta.
Men rätt snabbt kände jag av hur illamåendet tog över plötsligt och fick värk vid svanken så jag tog en tablett mot illamåendet och la mig åter igen ned för att vila. Men efter endast en stund tog hungern över så jag gjorde iordning en riktigt smarrig sallad! Där under tiden blev jag mycket piggare! Så jag startade en film som jag måste ha sett tills imorgon, då vi ska diskutera kring den imorgon på lektionen..


Nu har jag äntligen lyckats sett klart på kanske den mest långtråkigaste filmen "Fröken Julie", om jag får vara ärlig.
Denna filmen hör alltså till svensk kursen så jag verkligen tvingade mig till att hålla mig vaken haha.
Höll på att somna ett ex antal gånger kan jag lova!
Sedan gör ju även dessa tabletter mot illamåendet mig otroligt mycket tröttare så det var ju pricken över i:et ;p.





Anyway, nu ska jag ta mig själv i kragen och plugga lite i det tjocka, icke-frestande häftet! -.-
Oooh haha jag har dragit på det i flera dagar nu so now it's a must!
Vill man få något gjort, måste man även kämpa lite!
Så Go Go GO Dzesii!! :'D
Foto

PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0