Most precious gift life can bring <3

 


Idag spenderade jag och älsklingen dagen hemma hos hans föräldrar,
där vi åt super god middag och glass till efterrätt. Riktigt trevligt och speciellt att vi ska göra det till tradition,
att vi allihop träffas sådär och umgås och helt enkelt tillbringar lite kvalitetstid ihop! <3
Super mysigt enligt min mening! :'D

Det är ju tyvärr inte så ofta som vi allihop träffas samtidigt sådär annars med tanke på att det oftast är någon som jobbar och älsklingens syster bor inte här i Sundsvall så då ses vi ju inte allt för ofta då heller =/
Men nu ska det minsann bli lite ändring på det och inom snar tid,
ska hon tillsammans med sambon sin för hoppningsvis flytta upp hit igen oooh vad jag längtar! :'D

Älsklingen for lite tidigare än mig eftersom han skulle iväg och jobba nattskift ännu en natt,
så jag stannade kvar hos svärföräldrarna och såg på filmen "Snow White" tillsammans med dem,
riktigt bra var den faktiskt! Mycket bättre än jag förväntade mig med tanke på att jag hört så mycket dålig kritik om filmen haha så var det spännande eftersom dem ändrade en del i storyn :).
 

Jag åkte hem strax innan 20-tiden och då hittade jag en liten fin överaskning vid min bärbara dator! Oooh hihi fick en super present utav älsklingen, nämligen spelet "Lollipop", som jag nu har suttit och spelat ända sedan jag kom hem tills nu haha nörden jag då 8') Måste säga att spelet är heeel AWESOME, helgrymt!!! :'D Oooh så snäll min underbara älskling är iiih ME SO HAPPY! :'D

Massa, Massa, MASSA tack till min underbara prins! <3 :'D.
 
 
Nu mina kära läsare ska jag tillbaka till nörd världen och fortsätta spela och försöka klara av en viss bana som jag fastnat på, oooh så irriterad jag blir på mig själv.. haha jag har dött säkert 10 ggr på samma jäkla ställe -.- Men nu efter några minuters vila, ger vi ett ytterligare försök vid hopp med att lyckas! :'D
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0