Ojojoj ..Bitch Please!

 
Tjabba landskrabba! :'D
OJ! Jag menar "Landkrabba", jag får ju inte stava fel på en super "Viktig" hemsida,
THE EARTH CAN GO UNDER! ..NOOO!!! ;o hahahahaa!


Nejmen nu är det nämligen så att en viss person som påstås heta Camilla, gav mig en liten snabb lektion inom det svenska språket.
Riktigt gulligt som tog sig tiden för det, så tack tack! :'):')


Anyway, utav denna rara filur fick jag en kommentar där hon påpekar om huuur störande det är i hennes värld om att läsa min grammatik inom svenskan inom denna blogg och verkar vara så duktig och bra själv men ändå skriver även hon fel när det verkar vara så viktigt för henne med rätt stavning and so on. Hmmm..? xD

 
Sedan så kan jag med handen på hjärtat ärligt tala om att
jag inte är perfekt inom det svenska språket och det är absolut ingenting som jag skäms över!

Detta kan även bero mycket på att jag är halv Polsk, uppvuxen med min polska mamma som vi mest hela tiden endast pratat på polska inom hemmet.

Men inte fasen bryr jag mig så mycket över detta att jag nu sitter och gråter över en sådan fånig kommentar.
Inte så att jag enbart pga. detta ska sitta och vara tyst resten utav mitt liv precis ;P. 
Det finns sååå många andra människor som inte kan sitt egna språk flytande och att folk ärligt ens orkar bry sig över det är ju ah.. endast barnsligt inom mina ögon :'D.
 
 
Personen undrar även ifall hon nu också "Hammmade" (Hamnade) i mitt "patetiska folk fack",
vilket svaret på detta är: -Jag har ärligt talat inga speciella "Folk fack" där jag väljer att placera olika folktyper på.
Ber om ursäkt ifall du/ni har missförstått mig. Det jag vill komma fram till är att jag endast kan skratta utav era patetiska händelser och sedan därefter bryr jag mig ärligt talat inte mer om er /detta.
Jag har som sagt bättre saker för mig än att sitta och ta åt mig utav sådana fånigheter och valde att nu offra lite tid på detta så ni kanske med lite tur förstår mig rätt och även får erat svar som ni förmodligen önskat er :'D.
Sedan ifall det är sååå otroligt jobbigt att läsa hur jag skriver, så behöver ni faktiskt inte läsa.
Det är ju trots allt ingen som tvingar er till det :'D

Tjaarå, have a awesome day!


PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer
Postat av: Zofie Jashari - 18år & är förlovad med en 35åring

Hahah men bra skrivit Dzesii , gud så barnsligt och vara anonym ... Haha förlåt men jag tror jag skratar , vilka idioter de finns som bara skämmer ut sig ! ;D

2013-04-23 @ 14:27:45
URL: http://www.zofiejashari.blogg.se
Postat av: Zofie Jashari - 18år & är förlovad med en 35åring

Oj, nu kankse personen går på mig med, vad råkade skriva skrattar md ett T :o

Svar: Haha jaa farligt att skriva fel :'( :o
Dzesii

2013-04-23 @ 14:28:24
URL: http://www.zofiejashari.blogg.se
Postat av: Anonym

skryt inte om att du är så jäävla bra på allt så slipper du massa skit. och lektion? skärp dig, alla kan stava fel ex hammade, men att använda samma ord tuuuusen gånger i en mening är inte att stava fel, det är att vara dum och inte förstå. jag kommer sjävl från ett annat land och är uppvuxen med helt annat språk än svenska, så att du skulle va från polen var inte en bra ursäkt.

men eftersom du tydligen inte kan ta kritik så ska vi nog avsluta det här. :) puss och kram knasbanan

Svar: Kära du, det är inte så att jag använde det om att jag är polsk som någon ursäkt skrev endast att det kan även ligga mycket pga. detta men sa aldrig att det är därför xD. och vadå skryta så mycket? hahaha får man bra kritik ifrån exempelvis en lärare, klart det glädjer en och man får på en gång större lust till att gå på lektionerna ifall det går bra och man har en trevlig lärare. :P Men om du tar det som ett hot och anser att jag skryter så himla mycket och du anser att det är sååå jobbigt, sluta då läs om du blir så ledsen i ögat och avundsjuk :p. och ifall du tycker att jag är dum som skriver endast istället för bara som du stör dig på, ooh så synd då! Men detta är mitt sätt att skriva på, deal with it om det är så himla viktigt att följa mitt intressanta liv :'D
Dzesii

2013-04-23 @ 15:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0