One Step Closer!

 
Tjenare!

Det nlev inte mycket till bloggande igår, utav den anledningen att jag bestämde mig för att ägnade hela jäkla dagen åt 6 eländiga timmars plugg!! Men det var det definitivt värt det!
Vill bli klar med skiten och då måste man tvinga sig till att verkligen lägga i så gott man kan! :')


Anyway så igår morse kom även snyggingen Texas till oss,
som nu ska bo hos oss under dessa 2 kommande veckorna
under tiden som älsklingens föräldrar är utomlands :'D.

Bild: Ikväll och dessa två veckorna framöver har vi denna snyggingen på besök hos oss :'D Gosis Texas <3
 

Idag for jag och Cecilia tidigt in till stan för att hälsa på ytterligare en förskola ang. vårt projektarbete!
Nu har vi endast kvar att göra statistiken -skriva en resention om arbetet och sedan slutligen
redovisa för lärarna på skolan om hela arbetet som vi utfört and so on..
Jag själv är hittills riktigt nöjd över de arbetet vi gjort! Kan ärligt med hjärtat på handen tala om att
jag känner att jag har gjort ett riktigt bra och noggrant arbete som jag definitivt är nöjd och kan känna mig stolt över!


Jaa.. annars så var det faktiskt stor skillnad på förskolorna, dem körde på helt olika tekniker och man märkte även på hela gruppen på barnen stor skillnad på beteendet deras om hur man skulle och inte skulle uppföra sig osv.. Så även endast dessa besöken var lärorik för oss på så vis, att se vilken enorm skillnad det faktiskt kan vara på två olika förskolor :').

Bild: Just chilling with my girl before english class

på engelsk lektionen gjorde jag muntliga nationella, som jag klarade!
Dock måste jag ärligt tala om att jag är besviken på mig själv att jag fick helt hjärnsläpp på vad ordet "Bekväm" hette på engelska -.-
Men sådant sker lätt aoutomatiskt då man lätt stressar upp sig själv enbart eftersom man vet att det är ett viktigt prov ;p
Men läraren tyckte annars att det gick bra och har många många gånger talat om för mig under lektionerna att
det går riktigt bra för mig och att jag utför allting på riktigt bra sätt så det är egentligen ingenting att gråta över ;p.



Men nu mina kära ska jag ta och gå ut en sväng med voffsingen Texas,
sedan se på serie innan läggdags!


Imorgon
väntas det en ny dag... Ska bli spännande! (belive me) haha
får se hur "samtalet" går ;p xD.

Men jag ska då visa på faan och inte låta någon behandla mig orättvist längre!
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0