Pink Bed

 
Gud så jag är förälskad i denna säng!
Älskar att den är rosa och ser gudomligt bekväm ut!!
Jag hade inte alls varit ledsen över att ha en sådan i vårat sovrum haha!
Men det lär nog endast förbli en dröm xD

Foto

But you never know.. ;p höhö!
Min älskling är ju världens underbaraste och snällaste
som gör vad som helst för min skull för att få se mig att le, vi har ju trots allt rosa handdukar osv i badrummet.
AND I TOTALLY LOVE IT! ♥ ..Men jag tänker ju definitivt inte tjata på honom över att få något,
nejnej det skulle jag aldrig kunna göra mot min älskling! Jag är redan nu så himla lyckligt lottad!
Har absolut inget mer jag kan önska mig om eftersom jag har redan det vackraste en människa kan önska sig! :'D ♥


You can be the greatest, you can be the best.
But deep inside my chest the whole world know that
you will always be my champion, my hero.
 

PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0