Pyssel på G.

 
Tjenare!

Efter några timmars vila i soffan, mår jag nu liite bättre än imorse då illamåendet har dämpat ned sig lite granna,
men är ännu dock inte riktigt borta =/.

Anyway så har jag pysslat lite idag -Tagit bort alla foton ifrån min stora tavla,
som har varit ett utav mina projekt för något år sedan då jag skrev ut och klistrade fast en massa foton
på lite minnen ifrån uppväxten osv.

Men nu kände jag att det var dags för något annat!
Så tog bort alla dessa foton, gjorde rent ramen och la istället dit
min otroligt snygga "-BlingBling Play Boy" affish som jag fick i julas utav älsklingen! :'D<3
Så älsklingen ska få hänga upp tavlan något senare ikväll inne i sovrummet :'D


Ja och vad ska jag göra utav alla dessa foton ??
- Jag hade tänkt köpa ett stort och riktigt snyggt album där jag tänkt klistra in fotona,
som man kan ha som minne och även fylla i med tiden.
Tänkte även lägga in lite bilder där under graviditetens gång,
så man sedan i framtiden kan kika och se hur fort utvecklingen skedde på min mage osv hihi.
Älskar foton och hålla på klippa och klistra osv så jag ser fram emot mitt nästa kommande projekt!



Har nu nyligen duschat, så jag ska väll ta och torka håret strax samt. fixa lite inför morgon dagen,
måla naglarna, ÄTA NÅGOT -börjar bli riktigt hungrig nu haha! :')

Men först och främst tänkte jag ta och ringa min kära vän Zahraa,
höra hur det är med henne och hennes små urgulliga söner och höra
ifall hon kanske har lust att ses imorgon efter att jag gjort muntliga nationellan inom engelskan! :'D
 


PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0