Short Hair


Igår efter att jag kommit hem, var det det första jag gjorde att hoppa in i en varm dusch med tanke på att jag var så otroligt frusen efter den kalla regniga dagen. Sedan satte jag igång med storstädningen här hemma! Eftersom att vi har voffsingen Texas här nu som tappar sjuuuukt med päls som flyger runt så passade jag på att stor städa ordentligt när jag väl var igång. Tog mig 3 timmar att städa hela huset så var skapligt drygt så när man tänker efter i efterhand men nu är det iallafall gjort och skönt känns det! Dammsög, dammtorkade, gjorde rent spisen, putsade speglarna, skurade golven osv.. Så känns riktigt skönt nu närhelgen är kommen, man kan liksom slappna av på ett helt annorlunda vis. Haha det är inte så att vi har haft det värsta lortigt, det har vi ALDRIG, skulle aldrig tillåta till det haha men jag är sådär att när jag väl sätter igång med något så ger jag mig inte förrän det är ordentligt gjort, så man verkligen kan känna sig "stolt" och nöjd över sig. Att endast dammsuga, anser inte jag att det är städat då... ;P


Anyway, så hjälpte jag även Cicci och Sara igår med lite frågor,
är kul när man kan hjälpa till sina kära vänner.
Det vänner finns till för liksom, att finnas för dem vid alla lägen! <3 :)


Imorse vaknade jag utav att barnmorskan ringde, tur jag svarade med tanke att det var dolt nummer, haha jag som sällan svarar då ;p Så nu har hon iallafall skrivit upp mig och älsklingen på en tid, där vi ska få lära oss och köra lite ovningar om vad man kan göra för att underlätta förlossningen då den är kommen osv, ska faktiskt bli riktigt spännande!

Endast en stund efter samtalet, gick jag återigen till sängs.. har mått jätte konstigt hela dagen faktiskt så passade på att vila ut mig ordentligt. Det är ju trots allt viktigt nu när även vår lilla bebii tar oerhört mycket energi och kraft utav mig som verkligen känns av ordentligt den senaste tid!


I helgen skulle Erik komma till oss ifrån Gävle, grabbarna hade tänkt att lana lite nu när älsklingen har sina 16 dagars ledighet (dock lär det bli lite jobb ändå, men lite ledigt får han minsann iaf!) Men utav vad jag har förstått så blir det inget lanande förrän efter helgen, så får se vad vi hittar på istället. Men just ikväll blir det nog en lugn och slapp kväll för min del med endast en massa vila. Kanske tar och bakar lite bullar som man kan fika :').


Gud så kort hår jag hade i slutet utav sommaren! :o ♥
Hihi samtidigt som jag saknar det så längtar jag även tills jag får långt igen xD
Må säga att det var riktigt skönt att ha så kort och alltid ha en snygg frissa utan att behöva fixa till på morgorna! Är så glad att mitt hår växer så snabbt som det gör med tanke på att då kan man faktiskt våga på sig att prova på lite nytt sådär till och från :'D

Bild: Gud så kort hår jag hade i slutet utav sommaren! :o <3 Samtidigt som jag saknar det så längtar jag även tills jag får långt igen xD
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0