So lucky for having You


Ikväll gjorde vi iordning en hembakad super god pizza som vi åt till middag!
Klart man ska få lyxa till det sådär ibland när det är helg.. eller ja lyxa och lyxa, äta onyttigt kanske man ska säga haha! ;p
Pizzan blev iallafall riktigt lyckad!!

Nu för någon timma sedan har älsklingen fart till gossen "Kebbster",
där han ska sova inatt för att sedan fara tidigt på morgonen ned till Göteborg för att sedan åka hem igen xD
Nejmen de ska släppa av en snubbe där tillsammans med en 4hjuling.
Så älsklingen åker med som sällskap på hemvägen :').

Ikväll har jag även skickat iväg älsklingen till Bredsand där han ska hämta spjälsäng, madrass, kiss skydd, lite babykläder och eventuellt även spjälskydd till en riktigt billig peng, vilket betyder guld för oss då vi är så ung och väntar vår första bebis. Blir ju riktigt dyrt då man ska måsta köpa en massa sådär på en gång. Oooh så spännande!! Längtar såååå mycket tills älsklingen kommer hem med allt detta så jag kan få kika och gå igenom alltihop och börja tvätta och fixa iordning. Spänningen och längtan stiger verkligen inom mig nu!! hihi :'D
 
 
Men nu mina kära läsare, är det så att jag nämligen känner att jag börjar få riktigt ont i ryggen och börjar även bli riktigt trött så ska ta och lägga mig ned i soffan och kika på någon spännande film innan man ska ut med voffsingen igen, en sista gång innan läggdags.


Älskar dig utav hela mitt hjärta älskling, du är mitt absoluta Allt ♥

 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0