So Pathetic

 
Tänkte endast tala om att jag anser att det endast är patetiskt och faktiskt även lite skrattretande att folk som tidigare inte brytt sig om mig och mitt liv (om mitt bästa välmående osv), folk som endast snackat skitsnack bakom min rygg utan att ens själva veta ifall det var sanning fakta dem talat om. Folk som hittade på saker enbart för att försöka förstöra mellan mig och min älskling pga. avundsjuka.. Men som nu helt plötsligt ska "bry" sig om mitt liv enbart eftersom jag är gravid och vi väntar vår första bebis, att alla dessa falska människor helt plötsligt ska försöka få reda på allt inom mitt liv, försöka följa mig och min vardag via Instagram, skicka vänansökningar på Facebook and so on.
 
Ärligt talat vad förväntar ni er? xD
Det är absolut inte så att jag går och ännu är långsur över era misstag ni begått mot mig.
Sanningen är den att ni har valt er väg, gjort er åsikt klart och tydligt, lika så som jag har valt att inte ha kvar
sådanna människor i mitt liv mer. Jag klarar mig fint utan falska människor.
 
 
Är ni så fruktansvärt intresserad utav mig nu endast eftersom ni fått veta att jag är gravid, kan ni faktiskt komma raka vägen till mig ifall ni har några funderingar eller så. Ni behöver inte gå och försöka höra ifrån mina vänner om exempelvis, vill ni veta vad jag heter på Instagram, är det verkligen så svårt att fråga mig om det? Låter den tanken så farlig? ;p Nä nog sagt för mig, ville endast få ut att det är så patetiskt att folk ännu beteer sig på detta vis än idag.. Put your self together and get real ffs! :'D

Jag menar, ifall ni nu verkligen skulle vara intresserad att lära känna mig och "bli vän på riktigt", skulle ni kunna skicka ett medelande (som man kan få tag på mig) eller när jag väl accepterar er förfrågningar, att även kanske säga något..? Men så är det inte och jag kan tala om att det syns snabbt klart och tydligt om varför ni helt plötsligt valt att försöka följa mitt liv ;p.


Annars så är jag en glad och trevlig tjej som gärna lär känna nya människor,
men dessa människor ska även ha gjort sig förtjänt utav min tillit.


PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0