Sömntuta

 
Hejsan alla kära läsare!

Bild: Lillflickan Pinky <3

Jag sitter nu här tillsammans med lilla kissemissen Pinky, lyssnar på lite musik,
för nuvarande: "Feel This Moment - Pitbull Feat Christina Aguilera".
Så har jag precis även smaskat i mig en bit brownie och lite vatten till.

Alltså ojoj vad jag dricker vatten efter att jag blivit gravid! Dricker vatten mest in till konstant!
Har även faktiskt märkt att jag mår mkt bättre utav det, exempelvis när det blir för varmt för mig så kan jag få lite tyngre att andas och kroppen börjar få lite panik inombords känner jag, så efter ett glas vatten blir allt bra åter igen! :'D
Annars älskar jag ju cola och läsk i huvud taget men ärligt så föredrar jag vatten nu,
vilket är positivt eftersom det blir delvis billigare och även mycket nyttigare! :'D


Ja annars så har jag varit så duktig som har verkligen sovit bort HELA dygnet! Haha jag vaknade första gången strax innan 13-tiden. -klev upp och släppte ut kissarna och gav dem mat osv.. Sedan gick jag tillbaka till sovrummet och skulle endast vila lite men självklart somnade jag om omedelbart och vaknade inte förrän klockan hade slagit 17:00. Haha ojoj nää jag kommer inte alls ha problem med att sova inatt eller! ;p hahaha.
Men då kanske man kan passa på att plugga idag då!
 

Det känns både overkligt och fantastiskt att veta att ett nytt liv utvecklas inom mig, är så lycklig!
Vi längtar så otroligt mycket efter dig, vår älskade lilla son ♥.


PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0