Sunshine, ooh sweet Sunshine!

 
Tjenixen allesammans, glada & bittra! :'D haha

Efter en trevlig engelsk lektion, tog jag första bästa bussen hem för att hinna med mycket idag! :'D
När jagg kom hem satte jag igång med att rengöra och göra fint hos vår älskade bunnie, Pancakes maffiga slott som älsklingen snickrat ihop i vintras :'D Vår underbara lilla bunnie har det bra han, lever som en prins! Men det förtjänar han, så himla snäll och lydig som han är, lätt världens bästa!



Sedan när det var klart och efter att vi gosat lite, fick han lite gottis käk - lite sallad och 3 mini tomater hihi, sedan gick jag på en mysig prommis tillsammans med voffsingen. Gud så underbart väder det är!! Riktigt skönt att vara ute då! Men när det började små regna gick vi in igen. Nu är solen framme igen och jag funderar starkt på att vi ska ta och gå ut igen och borsta honom eller raka av all hans päls så det blir en naken collie :'D Nejdå just kidding! Han ska få behålla sin päls haha :'D


Jaa, sitter nu och smaskar i mig lite go' fika som innehåller: rödagubbar (jordgubbar) och choklad till, med hasselnötter <3. Sååå gott! Under tiden som jag väntade på bussen hem idag, gick jag in en sväng på affärn och såg att de hade riktigt fina stora jordgubbar för endast 18 kr och eftersom jag var riktigt sugen på frukt så blev det ett lätt val där! :'). Har även hunnit ringt lite ärenden efter att jag har kommit hem, så nu slipper man tänka på det = skönt haha!



Annars så hade jag tänkt att plugga lite idag, göra klart dessa sista 8 frågorna,
innan älsklingen kommer hem igen efter att han har åkt och hämtat upp Erik som ska bo hos oss i några dagar =).
Så jag kanske kör en snabb runda med dammsugarn innan dess dock behöver jag inte storstäda med tanke på att jag gjorde det igår.
Tänkte att man kunde dammsuga lite, få bort voffsingens päls som han sprider runt lite sådär hur han vill haha :'D.
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0