Sweet Sunny Saturday

 
Tjääänare allesammans!
Solen skiner, klev upp lika tidigt som 9.30 and it feels great!
Haha med tanke på att jag somnade vid 02-tiden inatt, gjorde jag det riktigt bra som klev upp så tidigt.
Vanligt vis brukar jag vara duktig att sova till 13-tiden ifall jag inte måste upp pga ngn tid att passa..
 
 
Anyway, så nu efter att jag och älsklingen ätit frukost och fjantat oss lite <3,
sitter jag nu och kikar på alla möjliga bebis prylar.
Började med att jag kikade efter någon vagn som man kanske skulle kunna tänka sig att känna bekväm vid,
men än så länge utav vad jag sett av vad marknaden har att erbjuda där ute så är jag endast besviken..
Tycker att de flesta verkar se ut som om själva "kroppen" till vagnen är en jäkla rulator
som jag anser att det inte är snyggt för fem öre! =/


Såsom exempelvis på denna vagn:

bild bild

Om det inte vore för det fula utseendet på själva grunden som jag anser ser ut som en rulator,
hade vagnen varit riktigt söt och perfekt då det medföljer:
liggdel, sittdel, bilbarnstol och en matchande skötväska och att däcken är pumpbar.

Men nix, vi får leta vidare!
Nu när älsklingen går ut på sin ledighet i 16 dagar hade vi tänkt att åka ned på någon baby affär och kika lite
mer på babygrejer och höra runt vad som verkligen är bra och godkänt osv, så man har lite att gå efter :'D.

Bild: Gosis Texas <3
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0