The Neverending Story

Ooh ikväll eller imorgon ska jag se på den otroligt gamla och riktigt grymma filmen: "The Neverending Story" som släpptes år 1984, om jag inte är helt ute och cyklar! Jag minns när jag var liten, haha jag kollade verkligen sönder filmen, and now it's a must to see it again! :'D

Filmen handling: Är om en pojke som mot alla odds lyckas besegra det onda.
Med massor utav fantastiska och annorlunda figurer som utspelas i filmen.


Ni som aldrig sett filmen, har då iaf missat något under er uppväxt! ;o
Sjukt jäkla grym film alltså med massa fantasi! :'D



Ojoj såg även nu att jag missat något! Tydligen har det även släppts ut en 2:a och en 3:a !!


Nämen nu mina kära,
ska jag ta och göra iordning något gott att äta innan hungern tar över helt! ;p



PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0